PR time – czas najlepszych konferencji

Podpisana umowa znacząco podniesie efektywność i rozszerzy zakres możliwości logistycznych Agencji PR time podczas organizacji różnego typu imprez – zapewni dostęp do profesjonalnego sprzętu multimedialnego i wiedzy technicznej, ograniczając jednocześnie trudności związane z każdorazowym wyborem podwykonawców.

„Umowa pozwoli nam na zaproponowanie naszym klientom kompleksowej obsługi wszelkiego typu akcji wizerunkowych i promocyjnych” – mówi Magdalena Rabiega, Dyrektor Zarządzający PR time. „Dzięki możliwościom i doświadczeniu, jakimi dysponuje nasz nowy partner, zapewnimy oprócz pomysłu, logistyki, nadzoru merytorycznego i przygotowania materiałów, również nowoczesną bazę sprzętową, tworzenie prezentacji, filmów i materiałów elektronicznych. Umowa umożliwi nam również organizację szkoleń medialnych z użyciem najnowszych technologii audiowizualnych.”

„Merytorykę i finezję działań PR połączyliśmy z rzemiosłem techniki i logistyką organizacji. Współpraca pozwoli na osiągnięcie efektu synergii na poziomie operacyjnym – skorzystają klienci obu firm mając dostęp do kompleksowej obsługi i konkurencyjnych cen” – mówi Jakub Maryniaczyk, Prezes Zarządu AV Media.

Agencja PR time to agencja full service, świadcząca usługi z zakresu komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami, PR internetowego oraz szkoleń medialnych i kryzysowych.

AV Media Sp. z o.o. to ogólnopolska firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze technicznej kongresów, konferencji, koncertów oraz imprez firmowych. Szczególnym obszarem jej działalności jest produkcja filmowa i telewizyjna oraz tworzenie prezentacji multimedialnch. W ofercie spółki znajduje się również sprzedaż i wypożyczanie sprzętu prezentacyjnego oraz aranżacja sal konferencyjnych i kina domowego.