Praca z „The Daily Telegraph” w „Gazecie Wyborczej”

– „The Daily Telegraph” to wiodący dziennik opiniotwórczy w Wielkiej Brytanii. Nie mieliśmy zatem wątpliwości, że najlepszym partnerem dla nas i naszych klientów jest „Gazeta Wyborcza” – największa polska gazeta opiniotwórcza z dodatkiem rekrutacyjnym „Gazeta Praca”. W takiej konfiguracji możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do bardzo dobrej grupy odbiorców, a czytelnikom w Polsce – dostęp do ofert bardzo dobrze płatnej pracy w Wielkiej Brytanii. Nasze kraje i nasze gazety nigdy nie były tak blisko. Chcemy tę innowacyjną współpracę rozwijać – mówi Steve Playford, dyrektor sprzedaży ogłoszeń rekrutacyjnych w „The Daily Telegraph”.

„The Daily Telegraph” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Wielkiej Brytanii. Gazeta sprzedaje średnio dziennie ponad 890 tys. egzemplarzy czyli o 250 tys. egzemplarzy więcej niż drugi w segmencie brytyjski „The Times”. Tytuł powstał 150 lat temu i jest wydawany przez Telegraph Media Group. Dodatek z ogłoszeniami o pracy „The Daily Telegraph Jobs & Careers” ukazuje się z gazetą od 20 lat. Dołączany jest w czwartki i ma najsilniejszą pozycję na rynku w kategoriach ogłoszeń z branży przemysłowej, handlowej, inżynieryjnej i budowlanej.

Dodatek „The Daily Telegraph Jobs & Careers” w „Gazecie Wyborczej” będzie miał objętość 20 stron. Zostanie wsparty kampanią reklamową w telewizji (TVP, TVN, TVN24), radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy FM, Radio TOK FM, Radio ZET, Radio Eska) oraz w „Gazecie Wyborczej” i bezpłatnym dzienniku „Metro”. Ogłoszenia z dodatku zostaną też opublikowane w wertykalu Praca.Gazeta.pl w sekcji „Praca za granicą”.