Pracuj w Łodzi, pracuj w mBanku

16 maja br. rozpoczęła się akcja promocyjna w pociągach relacji Łódź-Warszawa oraz w prasie lokalnej. Akcja organizowana jest pod hasłem: „Pracuj w Łodzi, pracuj w mBanku. Warszawę polecamy na weekend.” Na stacjach kolejowych oraz w pociągach relacji Łódź-Warszawa umieszczone zostały plakaty i naklejki. Dodatkowo w kampanii wykorzystano komunikaty nadawane po zapowiedzi odjazdu pociągu w kierunku Warszawy lub powrotu z Warszawy. W okolicach dworca kolejowego Łódź Fabryczna oraz PKS hostessy będą rozdawać podróżnym ulotki dotyczące akcji.

– W związku z dynamicznym rozwojem banku oraz ekspansją na rynki Czech i Słowacji poszukujemy specjalistów w wielu obszarach działalności. Nie jest dla nas istotny kierunek ukończonych studiów, ale umiejętność przyswajania wiedzy, zaangażowanie oraz dynamizm i chęć poszerzania horyzontów – mówi Łukasz Małecki doradca ds. personalnych w mBanku. – Jak wiadomo, wielu wykształconych, ambitnych Łodzian wyjeżdża z naszego miasta, bo nie widzi tu szans na atrakcyjną pracę. Akcja, skoncentrowana głównie w pociągach jadących z lub do Warszawy, ma na celu pokazanie Łodzianom, że w naszym mieście istnieją możliwości zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego oraz pracy w organizacji o unikalnej kulturze korporacyjnej, w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole.

Aktualne oferty pracy wraz ze szczegółami dotyczącymi wymagań na poszczególne stanowiska znajdują się w serwisie mKariera (http://www.mbank.com.pl/cafe/mKARIERA/index.html). Rekrutacja odbywać się będzie na różne stanowiska w takich obszarach jak: marketing, produkty bankowe oraz systemy informatyczne.

mBank rozpoczął działalność w listopadzie 2000 roku. Od samego początku siedziba banku, jak i jego Contact Centre znajdują się w Łodzi. Również inne departamenty BRE Banku, działające na zlecenie mBanku, mają swoje komórki w Łodzi. Obecnie w samej tylko centrali i na mLinii pracuje przeszło 430 osób.

Pomimo, iż mBank jest bankiem wirtualnym, zapewniającym klientom stały, wielokanałowy dostęp do usług bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych przez Internet i telefon, od prawie siedmiu lat prowadzi działania mające na celu promocję Łodzi. mBank jest mecenasem wielu wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych w Łodzi, zachęca klientów do wspierania łódzkich fundacji. Od 4 lat mBank jest głównym sponsorem i inicjatorem mBank Łódź Maratonu, który znalazł uznanie w środowisku biegaczy.