Praktyka czyni mistrzem pióra

Na dwudniowe warsztaty (2-3 lutego br.) do Centrum Konferencyjno – Rekreacyjnego Geovita w Zakopanem przybyli specjaliści ds. marketingu, public relations i komunikacji wewnętrznej oraz osoby zainteresowane ćwiczeniem swoich umiejętności w redagowaniu tekstów. Na program warsztatów złożyły się zajęcia teoretyczne i praktyczne, które poprowadziła Teresa Kruszona, polonistka z wykształcenia i zamiłowania, na co dzień odpowiedzialna za język „Gazety Wyborczej”. Dzięki umiejętnemu łączeniu teorii z praktyką zyskała poważanie i sympatię uczestników.

Ważne jest doświadczenie i praktyka wykładowcy. Teraz wiem na co zwrócić uwagę – powiedziała Monika Kmera z Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji z Dąbrowy Górniczej.

Podczas warsztatów uczestnicy mieli okazję powtórzyć wybrane zasady fleksji i ortografii, doskonalić sztukę redagowania krótkich testów informacyjnych, uczyć się poprawnego budowania informacji prasowych oraz tworzenia ulotek i folderów reklamowych. Mogli również wspólnie przećwiczyć zasady reagowania na sytuację kryzysową i pisania o kryzysie podczas gry strategicznej „Kryzys w firmie Dural”. Warsztaty zakończyły się wręczeniem uczestnikom certyfikatów.

Mirosław Zagórski, dyrektor Sarto Public Relations, podkreśla: Zależało nam na zaproponowaniu uczestnikom programu, który łączy wykłady i zajęcia praktyczne. Warsztaty są właśnie po to, by uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności tworzenia tekstów informacyjnych, posługiwania się poprawną polszczyzną i, co najważniejsze, uczyli się jak eliminować niedociągnięcia. Chcieliśmy też, by uczestnicy miło spędzili czas i dobrze się bawili zarówno w trakcie, jak i po zajęciach – dodaje dyrektor Zagórski.

O tym, ze założone przez Sarto cele zostały zrealizowane świadczą wysokie oceny wystawione organizatorom przez uczestników warsztatów.

Atmosfera sprzyjała poszerzaniu wiedzy – powiedziała Agnieszka Piejak z firmy Skanska Z przyjemnością jeszcze raz wzięłabym udział w takich warsztatach. Dziękuję.

A impreza towarzysząca była bombowa, świetny pomysł – dodał Tomasz Wojtczak z COMP SA.