Głównym celem projektu IMM jest upowszechnienie idei społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego i działalności FKS. Uczestnicy konkursu stworzą projekty PR dla kampanii „1% dla FKS” – wsparcia organizacji pożytku publicznego lub dla międzynarodowej akcji Grupy Zagranica „Merry Ferry” związanej z prewencją AIDS/HIV. Prace konkursowe będzie można składać do końca kwietnia, jednak warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie zgłoszenia na stronie www.instytut.com.pl/konkurs. Prace zostaną ocenione przez jury, w skład którego wchodzą: Prof. Jerzy Bralczyk z Instytutu Dziennikarstwa UW, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Paweł Prochenko, Prezes Zarządu Fundacji Komunikacji Społecznej i Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.
II edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” potrwa do czerwca 2005 roku – wtedy poznamy zwycięzców, dla których nagrodami będą wakacyjne staże w trzech europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard (Londyn, Mediolan, Monachium).
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wsparła honorowym patronatem EUPRERA (European Public Relations Education & Reasearch Association). Partnerami konkursu są organizacje studenckie AIESEC, AEGEE Gdańsk i AEGEE Łódź. Patroni medialni projektu to: PRoto.pl, Press, gazeta.pl, Dziennik Polski, Gazeta Studencka.