Pramerica z nową witryną

Na odświeżonej stylistycznie i rozszerzonej merytorycznie stronie internetowej www.pramerica.pl znaleźć można m.in. obszerne informacje na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych, niezbędnik posiadacza polisy oraz pakiet informacji dla osób, które chcą związać swoją karierę zawodową z ubezpieczeniami na życie.

Na stronę trafiło także nowe logo Pramerica, w którym powiększono symbol skały tak, aby zaakcentować jego siłę oraz innowacyjność.

Innym kanałem działań marketingowych Pramerica, prowadzonych w związku z odświeżeniem marki jest druga odsłona kampanii bilboardowej. Jej celem jest promocja i ugruntowanie renomy agentów ubezpieczeniowych, zwanych w Pramerica Life Plannerami oraz podkreślenie możliwości profesjonalnego rozwoju zawodowego oferowanego pracownikom oraz współpracownikom. Billboardy przedstawiają wizerunek kobiety oraz mężczyzny z wpiętym w klapę marynarki znaczkiem, na którym widnieje symbol skały, a zlokalizowane są w okolicach 10 placówek firmy. Kampania rozpoczęła się na początku kwietnia i potrwa do końca listopada bieżącego roku.

Pramerica Życie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji SA należy do Prudential Financial, Inc., istniejącej od 131 lat amerykańskiej firmy ubezpieczeniowej. Firma ta działa w 33 krajach świata, na dzień 31 grudnia 2006 roku zarządzała aktywami w wysokości 616 mld dolarów. W Polsce Pramerica Życie działa od ośmiu lat, zajmując się wyłącznie sprzedażą „szytych na miarę” ochronnych ubezpieczeń na życie i w chwili obecnej posiada dziesięć oddziałów w następujących miastach: Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice i Kraków. W 2006 roku wartość składek zebranych przez firmę wyniosła niemal 130 mln złotych a świadczenia wypłacone w tym czasie sięgnęły prawie 32 mln zł. W 2006 r. suma bilansowa firmy przekroczyła 221 mln zł.