Premiera spektaklu „Ballady morderców” coraz bliżej

„Emocje rosną z dnia na dzień. Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy na to spektakularne wydarzenie. Jestem pewna, że nikt z widzów nie opuści teatru zawiedziony. Wszystkich zapraszam do obejrzenia tego niesamowitego przedstawienia dotykającego najskrytszych instynktów ludzkiej duszy” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.

O premierze przedstawienia teatru K2 informuje tocząca się obecnie kampania reklamowa, która obejmuje telewizje, radio, prasę, kino, outdoor i Internet. Spot telewizyjny i radiowy oraz całość kreacji drukowanej została przygotowana przez agencję TBWA\. Za kreację odpowiedzialni są dyrektorzy kreatywni TBWA\WARSZAWA – Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski, Art Directorzy – Sunil Nair, Kasia Kiffert, copywriterzy – Robert Kubicki, Tomek Zieliński. Zdjęcia przygotowała Kasia Kiffert z agencji Photoby. Dziś natomiast zapraszamy na czat w onet.pl

„Ballady morderców” od 1998 roku są koronnym przedstawieniem teatru K2 z Wrocławia. Warszawska premiera przedstawienia ma zapoczątkować równoległą działalność teatru w obu miastach.

TBWA\TELESCOPE kierowane przez Malinę Wieczorek pracuje nad wizerunkiem teatru K2 od wiosny ubiegłego roku. Dotychczasowe efekty tych działań to między innymi zrealizowane trzy sesje fotograficzne z udziałem Kingi Preis, Mariusza Drężka i Kabaretu MUMIO. Zapoczątkowany w ten sposób cykle MOJE K2 uzupełniony zostanie niebawem kolejnymi sesjami fotograficznymi z udziałem Jolanty Fraszyńskiej, Krzysztofa Dracza i Roberta Moskwy, aktorów związanych z Teatrem K2. Nowe logo teatru, outdoorowa kampania informująca o przeprowadzce teatru K2 we Wrocławiu z jednej sceny na prestiżową scenę na Świebodzkim, to kolejne efekty trwającej rok współpracy.