Premium Brand 2006 – zbliża się wielkie wydarzenie dla „świata marketingu”

Przygotowania do tego promocyjnego projektu, jakim jest PremiumBrand rozpoczęto już w marcu. Wówczas została opracowana lista marek do badania, które następnie było realizowane w kwietniu. Już niedługo poznamy jego wynik i dowiemy się, które marki zdobyły wyróżnienie i zostały ocenione jako „marki o najwyższej reputacji”. Badania przeprowadziła firma MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej, przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych.

Tegoroczna edycja PremiumBrand wzbogacona jest o warsztaty, które można nazwać innowacyjnymi na polskim rynku. Na spotkaniach z praktykami przedstawione zostaną przykłady sukcesów, osiągniętych w oparciu o dobrze przeprowadzone i zinterpretowane badania reputacji. Warsztaty poprowadzą: Anna Mazerant – Senior Project Manager w firmie Maison Research Konsulting oraz Marek Rosłan – Quantitative Projects Manager w Maison Research Konsulting i Kierownik Projektu PremiumBrand. Na warsztatach gościnnie wystąpi Sylwia Krzewińska – Marketing i PR Manager w firmie PRESS – SERVICE Monitoring Mediów, która przedstawi narzędzia wykorzystywane do kontroli wizerunku kreowanego przez środki masowego przekazu.

Do prowadzenia warsztatów zostaliśmy zaproszeni z tytułu współpracy przy projekcie PremiumBrand 2006 – mówi Sylwia Krzewińska. Badaliśmy wskazane marki pod kątem ich obrazu w publikacjach prasowych na przestrzeni roku. Na bazie zebranych materiałów przeprowadziliśmy wnikliwą analizę, a uzyskane z niej wnioski mogą stanowić interesujące wytyczne do budowy strategii marketingowej dla poszczególnych firm na kolejne lata. Elementy opracowania, jakie przygotowaliśmy zostały wykorzystane do stworzenia wyjątkowego produktu: Raportu magazynu FORBES. Dlatego z niecierpliwością czekamy na lipcowy numer tego pisma, w którym ukaże się Ranking Marek Najwyższej Reputacji w Polsce. Będzie to pierwszy taki raport liczący 48 stron, wydany w nakładzie ponad 70 tys. egzemplarzy. Jesteśmy przekonani o inspirujących walorach tej lektury i polecamy ją wszystkim specjalistom z branży.