PremiumBrand 2007 po raz pierwszy zbada marki B-to-B

Badanie w kategorii „B2B” obejmuje marki, które w odróżnieniu do popularnych marek konsumenckich, nie są szerzej znane i reklamowane w massmediach. Chodzi przede wszystkim o agencje reklamowe, firmy konsultingowe itp.

Respondentami w tej kategorii, będzie 200 menadżerów z listy 2000 największych polskich firm, którzy ocenią firmy biorące udział w badaniu w kontekście relacji biznesowych.

PremiumBrand to badanie umożliwiające zdobycie wiedzy dotyczącej reputacji własnego brandu. Odbywa się w 11 kategoriach. Marka, która otrzyma najwyższą ilość punktów zdobędzie tytuł Marki Najwyższej Reputacji w Polsce.

Firmy mogą zgłaszać swoje marki jedynie do 25 marca.

Wyniki badania zostaną ogłoszone podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 31 maja 2007 roku w Warszawie.

Więcej szczegółów i formularz zgłoszeniowy: http://www.premiumbrand.pl.