Press-Service na PR Forum w Warszawie

…”Wszystkich uczestników Forum gorąco zapraszamy na kawę, której jesteśmy sponsorem. Przy filiżance tego napoju łatwiej nawiązać nowe, interesujące znajomości i wymienić poglądy w kuluarach. Objęliśmy patronat nad „słodką przerwą” ponieważ kojarzy się nam ona z przyjaźnią i wypoczynkiem. To jest właśnie charakter relacji, które tworzymy z naszymi partnerami w biznesie. Nowoczesny monitoring jaki wdrożyliśmy pozwala specjalistom od wizerunku na znaczną oszczędność czasu, który mogą poświęcić na twórcze działania pozostawiając nam żmudne analizy treści publikowanych w mediach. Jesteśmy przekonani, że usługa monitoringu w duchu media intelligence już wkrótce z powodzeniem zastąpi zwyczajny press clipping. O tym czym jest media intelligence i jak najbardziej optymalnie wykorzystać potencjał opublikowanej informacji, uczestnicy Kongresu będą mogli dowiedzieć się ze specjalnie opracowanych przez nas materiałów dystrybuowanych podczas PR Forum 2007r.”…- mówi Sylwia Krzewińska z Press-Service Monitoring Mediów.

…”Mamy do czynienia z bardzo ekscytującym okresem wzrostu PR i rozwoju tej branży w regionie. Kongres będzie doskonałą okazją dla liderów PR do przedyskutowania możliwości i wyzwań, jakie niosą ze sobą lokalny i międzynarodowy biznes.”…- w ten sposób Lou Capozzi – President International Communications Consultancy Organisations zachęca do udziału w tym jednym z najważniejszych spotkań w branży PR. Tematyką przewodnią Kongresu PR Forum 2007 jest: „Jak skutecznie wykorzystywać opinie społeczności w public relations?”. Uczestnikom zostaną zaprezentowane badania poświęcone community relations. Szczegóły znajdują się na www.prforum.pl