Press-Service Partnerem Strategicznym Kongresu Internet i Media 2007

Kongres daje niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji i podjęcia ciekawych dyskusji między innymi o nowych trendach w Internecie, przyszłości mediów, metodach zwiększania przewagi konkurencyjnej w szybko zmieniającym się środowisku, najnowszych trendach w technologii i ich konsekwencjach dla mediów i reklamy w Polsce oraz o prawach autorskich do zasobów prasowych, radiowych i telewizyjnych w Internecie. Całość poprowadzi Sebastian Bykowski Wiceprezes Press-Service Monitoring Mediów, który jest równocześnie jednym z prelegentów.

…”Rozwój Internetu niesie ze sobą jednak wiele wyzwań, ale i zagrożeń. Z optymizmem patrzymy na potencjał, jaki drzemie w niesamowitym rozwoju technologii informatycznej i telekomunikacji oraz w szansach na coraz ciekawsze modele biznesowe, które wcześniej nie miały możliwości zaistnienia. Z drugiej strony widzimy jednak coraz większy problem ze znalezieniem wartościowych treści, łamaniem prawa w Internecie czy trudnościami w realizacji wizji społeczeństwa informacyjnego. Cieszę się, że na Kongresie Internet i Media będziemy gościć osoby tak wiele wnoszące w rozwój polskich mediów. Są to indywidualności, które dzięki swoim wspaniałym wizjom i zaangażowaniu w ich realizację na naszych oczach kreują nowe oblicze mediów. Już nie mogę doczekać się dyskusji na sali kongresowej i w kuluarach na temat znaczenia treści w nowoczesnych mediach, zmian na rynku reklamy i konwergencji mediów.”…- mówi Bykowski.

Organizatorami Kongresu są Cafe News oraz Informedia-Polska. Szczegóły dotyczące wydarzenia znajdują się na www.kongres.cafenews.pl