Press-Service zwiększa udziały w rynku

Media Explorer prowadziła swoją działalność od 25. marca 2004 oku. W momencie przejęcia oferowała oprócz monitoringu prasy, Internetu, radia i telewizji również szeroką gamę narzędzi umożliwiających kontrolę wizerunku firm, osób i marek. Ponadto, jako jedna z pierwszych w Polsce świadczyła profesjonalne usługi monitoringu grup dyskusyjnych. Press-Service natomiast jest liderem i prekursorem nowoczesnych rozwiązań z dziedziny monitoringu mediów w Polsce. Należy do jednej z pierwszych firm w tej branży, a jej korzenie sięgają połowy ubiegłego wieku.

Rozmowy dotyczące warunków umowy rozpoczęły się już w na początku tego roku. Ustalono wówczas plan przebiegu procesu i rozpoczęto przygotowania. „…Obsługa klientów wiąże się z odpowiedzialnością za poziom ich zadowolenia, mówi Marcin Przybysz prezes Media Explorer. Dlatego bardzo ważny był dla nas wybór odpowiedniego partnera. Nie jest trudno znaleźć firmę, która przejmie obsługę klientów, ważne jest jednak, by była to firma, która nie tylko dobrze się nimi zaopiekuje, ale również zaoferuje im jeszcze bardziej nowoczesne narzędzia i rozwiązania. Do samego końca zależało nam, aby nasi klienci, nad których obsługą pracowaliśmy z ogromnym zaangażowaniem czuli satysfakcję z wyboru naszej firmy, i aby po przejęciu ich przez inną firmę nadal byli zadowoleni ze standardów współpracy. Dlatego właśnie wybraliśmy Press-Service Monitoring Mediów…”

Przejęcie Media Explorer jest kolejnym etapem realizacji strategii Press-Service Monitoring Mediów, która konsekwentnie umacnia swoją pozycję lidera na rynku. „Pozyskiwanie nowych klientów zwiększa potencjał firmy i możliwości jej rozwoju. Wartość stanowi również wymiana doświadczeń, która zawsze towarzyszy przejęciom” – mówi Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny Sebastian Bykowski.

„Najważniejszym celem przyjętym przez nas jest konsolidacja branży w około naszej firmy oraz rozwój narzędzi umożliwiających nowoczesny monitoring mediów” – komentuje Bykowski. „Opracowujemy autorskie rozwiązania analityczne służące do opisu i pomiaru wizerunku medialnego, ale także tworzymy raporty służące z powodzeniem jako analizy rynkowe wspomagające procesy zarządcze. To znacznie więcej niż press clipping. Działamy zgodnie z autorską filozofią Media Intelligence, wskazując naszym klientom sposoby wykorzystania informacji, które są publikowane w mediach. Żadna inna firma w branży w Polsce nie może się tym pochwalić. Takie podejście od wielu lat nie jest obce klientom Press-Service, a w tym momencie mogą się z nim zapoznać dotychczasowi klienci Media Explorer. Otrzymujemy już od nich pierwsze sygnały, że nowe oblicze monitoringu mediów, które zdążyli poznać w kontakcie z nami jest wysoko przez nich oceniane. Informacje pozyskiwane z opracowywanych przez nas analiz chcą wykorzystywać w szerszym aspekcie niż tylko media relations. Dla mnie, jako osoby odpowiedzialnej za rozwój Press-Service jest to ważna informacja potwierdzająca słuszność przyjętej drogi rozwoju” – dodaje Sebastian Bykowski.

Press-Service to lider polskiego rynku monitoringu mediów, oferujący największą liczbę monitorowanych mediów. Niedawno firma rozszerzyła gamę usług m.in. o innowacyjny system monitoringu ponad 3,5 miliona blogów wyznaczając nowe standardy na polskim rynku monitoringu mediów. W ostatnich latach w wyniku fuzji i przejęć firma pozyskała klientów takich podmiotów jak m.in. Alma Internet, Centralna Agencja Przeglądu Mediów(CAPM) czy GLM.