Prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji przyznany marce Żywiec

PremiumBrand to pionierskie na polskim rynku badanie reputacji marek konsumenckich. Reputacja poszczególnych marek została zbadana przez MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Wyniki badań zostaną opublikowane w Rankingu Marek Najwyższej Reputacji w Polsce.

Podczas badań pod uwagę brane były m. in. takie wymiary reputacji marki jak zaufanie wobec marki, popularność i znajomość marki, działania CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu), referencje – gotowość do rekomendowana marki innym ludziom oraz lojalność wobec marki. Badanie zostało przeprowadzone metodą wywiadów osobistych face-to-face na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej miejskiej.

Marka Żywiec otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Artykuły Spożywcze.

Ogłoszenie wyników badania i przyznanie zwycięzcom tytułów Marek Wysokiej Reputacji odbyło się 22 czerwca br., podczas uroczystej gali PremiumBrand 2006 w Pałacu Kultury

i Nauki.