Pro Direct – nowy gracz na rynku usług marketingowych

Grupa Promotor i DD Media działają z powodzeniem na rynku usług marketingu bezpośredniego od wielu lat. W obliczu zmian na tym rynku, aby lepiej wspólnie im sprostać, podjęto decyzję o zintegrowaniu działalności dystrybucyjnej w ramach jednej firmy. Szczególnym powodem tej decyzji jest ograniczony od 1 stycznia tego roku limit wagowy dla Zastrzeżonych Usług Pocztowych. Otwiera to nowy, bardzo obiecujący rynek, podlegający dotychczas ustawowemu monopolowi Poczty Polskiej. Połączenie potencjału obu firm ułatwi przejęcie części zleceń w zakresie przesyłek powyżej 50 g.

W skład Zarządu Pro Direct weszli reprezentujący DD Media Agnieszka Marks i Piotr Szekiełda (Prezes nowej Spółki) oraz Marcin Zejmowicz i Piotr Wielgosz, dotychczas kierujący Grupą Promotor.

Oferta Pro Direct to przede wszystkim usługi pocztowe (kolportaż bezadresowy i adresowy, w tym „door drop”, prenumerata, sampling), Smart Couriers – innowacyjny serwis kurierski dedykowany sprzedaży telemarketingowej, dystrybucja dowolnych materiałów reklamowych przez kolporterów w miejscach publicznych, konfekcjonowanie, usługi logistyczno-transportowe, magazynowe oraz dystrybucja i aktualizacja katalogów teleadresowych.

Do 31 stycznia 2006 roku zakończy się proces formalnej integracji struktur obu firm.