Proama znów z agencją Change Integrated

W kwietniu 2014 roku Proama rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Nowy spot prezentuje benefity pakietów autocasco w Proama. Obecne działania reklamowe są kontynuacją komunikacji z 2012 i 2013 roku, przedstawiającej zespół specjalistów do spraw ubezpieczeń. Za strategię i kreację spotów odpowiada agencja Change Integrated.

W nowej kampanii Proama promuje autocasco. Podkreśla w niej możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.

– Obecna kampania jest kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Niezmiennie pozycjonuje Proama jako markę, której produkty ubezpieczeniowe tworzone są przez zespół profesjonalistów, przygotowujących rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, zarówno pod względem ceny, jak i jakości. Tym razem jednak zwracamy szczególną uwagę na autocasco. Z badań rynkowych wynika, że dla klientów casco kluczowa jest pewność dobrej jakości likwidacji szkody, dlatego na to, a konkretnie na jakość części, zwraca uwagę również nasza kampania– mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager Proama.

Od początku działalności Proama w swojej komunikacji marketingowej podkreśla profesjonalny zespół specjalistów ds. ubezpieczeń, Osobistego Doradcę dedykowanego dla osób kupujących przez Internet i telefon oraz rolę agentów w procesie sprzedaży polis.

W obecnej kampanii przekaz ten jest wzmocniony mapą, obrazującą liczbę agencji, w których dostępne są polisy Proama. Czynnikiem wyróżniającym Proama na rynku jest 70% zniżki bonus-malus dla bezszkodowych kierowców, gdy standardem na rynku jest 60%).

Kreacja oraz strategia do tej kampanii została przygotowana przez agencję Change Integrated, która jest odpowiedzialna za obsługę marki Proama od początku jej aktywności reklamowej w Polsce, na przełomie 2011/2012 roku.

Kampania zaplanowana przez Mediacom wystartuje 9 kwietnia 2014 i będzie prowadzona w wybranych stacjach telewizyjnych.

Group One