Klienci Banku Zachodniego WBK, posiadający dostęp do bankowości elektronicznej, powinni zwrócić szczególną uwagę na logowanie do systemu.
Osoby korzystające z usług banku mogły otrzymać na skrzynkę mailową wiadomość, z prośbą o aktualizację profilu, co miałoby się wiązać z podaniem numerów NIK i PIN.
Na stronie startowej przy logowanie do e-bankowości, instytucja informuje, że nigdy nie wysyłała prośby do swoich klientów, w celu uzyskania numeru NIK oraz hasła, potrzebnych do zalogowania.
Źródło: BZ WBK
Jeśli zauważymy niepokojące sygnały podczas próby zalogowania, należy zgłosić je dzwoniąc pod numer infolinii Banku Zachodniego.
Dodatkowo BZ WBK zachęca swoich klientów do edukacji związanej z zabezpieczeniami towarzyszącymi obsłudze internetowego rachunku – http://blog.bzwbk.pl.
Źródło: PR News