Profil Generali od czerwca na Facebooku

Generali uruchomiło na największym internetowym serwisie społecznościowym Facebook tematyczny profil pod nazwą „GENERALNIE Lubię Podróże”, sygnowany marką Generali Ubezpieczenia.

Strona dedykowana jest wszystkim, którzy lubią podróżować i których interesują wszelkie informacje powiązane z wyjazdami, podróżami i aktywnym trybem spędzania wolnego czasu. Dodatkowo 20 czerwca br., w ramach nowego profilu, Generali rozpocznie konkurs pod nazwą „GENERALNIE wiem za ile”, w którym do wygrania co kilka dni są atrakcyjne gadżety, zaś nagrodą główną są vouchery na wyjazd wakacyjny.

„GENERALNIE Lubię Podróże”

GENERALNIE Lubię Podróże nie jest typowym profilem korporacyjnym, opowiadającym o samej firmie, nowościach produktowych czy o ubezpieczeniach. Na stronie będą publikowane ciekawostki ze świata, opisy interesujących miejsc, wydarzeń, linki do ciekawych relacji z bliższych i dalszych podróży oraz porady dotyczące ubezpieczeń turystycznych. Głównym celem przy konstruowaniu profilu było nadanie mu charakteru lifestyle’owego i budującego pozytywne skojarzenia powiązane z wakacjami, latem i podróżami, a także wzmocnienie wizerunku firmy nowoczesnej, która zgodnie z trendem światowym podejmuje działania na serwisach społecznościowych.

„Liczymy na to, iż uda nam się zachęcić wielu użytkowników do odwiedzenia naszego profilu i zostania naszymi „fanami” (tzw. Facebook’owe „I like it”), tak, aby później zaangażować ich do interakcji, dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z podróży.”- podkreśla Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

 „GENERALNIE wiem za ile”

„Generalnie wiem za ile” to konkurs, który startuje 20 czerwca br. i będzie polegał na oszacowaniu przez użytkowników Facebooka ceny aktywności wakacyjnych przedstawionych na zdjęciach oraz opisanych w aplikacji konkursowej, które będzie podejmował bohater zabawy (np. kolacja w greckiej tawernie czy kurs nurkowy). Zagadki zmieniać się będą, co 3 dni, w ciągu 1 edycji zostanie wyemitowanych 17 trzydniowych zagadek. Uczestnik, który uzyska najlepszy wynik podczas całego okresu trwania konkursu otrzyma nagrodę główną, którą jest voucher wakacyjny o wartości 5 000 PLN. Planowane są dwie półtoramiesięczne edycje konkursu.

 – „Chcąc odróżnić się od innych korporacji, które otwierają na Facebooku typowe profile firmowe zdecydowaliśmy się na zbudowanie profilu, który będzie ukierunkowany na konkretną tematykę, w tym przypadku powiązaną z sezonem letnim. Konkurs to element motywacyjny do dzielenia się luźną wiedzą podróżniczą, finalnie z możliwością jej wykorzystania na wygranej w konkursie wycieczce. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w naszej wakacyjnej przygodzie.” – dodaje Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

Źródło: Grupa Generali