Generali uruchomiło na największym internetowym serwisie społecznościowym Facebook tematyczny profil pod nazwą „GENERALNIE Lubię Podróże”, sygnowany marką Generali Ubezpieczenia.
Strona dedykowana jest wszystkim, którzy lubią podróżować i których interesują wszelkie informacje powiązane z wyjazdami, podróżami i aktywnym trybem spędzania wolnego czasu. Dodatkowo 20 czerwca br., w ramach nowego profilu, Generali rozpocznie konkurs pod nazwą „GENERALNIE wiem za ile”, w którym do wygrania co kilka dni są atrakcyjne gadżety, zaś nagrodą główną są vouchery na wyjazd wakacyjny.
„GENERALNIE Lubię Podróże”
GENERALNIE Lubię Podróże nie jest typowym profilem korporacyjnym, opowiadającym o samej firmie, nowościach produktowych czy o ubezpieczeniach. Na stronie będą publikowane ciekawostki ze świata, opisy interesujących miejsc, wydarzeń, linki do ciekawych relacji z bliższych i dalszych podróży oraz porady dotyczące ubezpieczeń turystycznych. Głównym celem przy konstruowaniu profilu było nadanie mu charakteru lifestyle’owego i budującego pozytywne skojarzenia powiązane z wakacjami, latem i podróżami, a także wzmocnienie wizerunku firmy nowoczesnej, która zgodnie z trendem światowym podejmuje działania na serwisach społecznościowych.
„Liczymy na to, iż uda nam się zachęcić wielu użytkowników do odwiedzenia naszego profilu i zostania naszymi „fanami” (tzw. Facebook’owe „I like it”), tak, aby później zaangażować ich do interakcji, dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z podróży.”- podkreśla Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.
„GENERALNIE wiem za ile”
„Generalnie wiem za ile” to konkurs, który startuje 20 czerwca br. i będzie polegał na oszacowaniu przez użytkowników Facebooka ceny aktywności wakacyjnych przedstawionych na zdjęciach oraz opisanych w aplikacji konkursowej, które będzie podejmował bohater zabawy (np. kolacja w greckiej tawernie czy kurs nurkowy). Zagadki zmieniać się będą, co 3 dni, w ciągu 1 edycji zostanie wyemitowanych 17 trzydniowych zagadek. Uczestnik, który uzyska najlepszy wynik podczas całego okresu trwania konkursu otrzyma nagrodę główną, którą jest voucher wakacyjny o wartości 5 000 PLN. Planowane są dwie półtoramiesięczne edycje konkursu.
– „Chcąc odróżnić się od innych korporacji, które otwierają na Facebooku typowe profile firmowe zdecydowaliśmy się na zbudowanie profilu, który będzie ukierunkowany na konkretną tematykę, w tym przypadku powiązaną z sezonem letnim. Konkurs to element motywacyjny do dzielenia się luźną wiedzą podróżniczą, finalnie z możliwością jej wykorzystania na wygranej w konkursie wycieczce. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w naszej wakacyjnej przygodzie.” – dodaje Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.
Źródło: Grupa Generali