Próg rentowności i cele BRE Ubezpieczenia

W lutym br. wystartował pierwszy znaczący projekt platformy ubezpieczeń pod nazwą Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych, który umożliwia klientom porównanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Do końca listopada sprzedaż w Supermarkecie osiągnęła poziom prawie 67 tysięcy polis. Rozwiązanie wdrożone przez BRE Ubezpieczenia zostało docenione w konkursie Indywidualność Roku – Merkury 2007 organizowanym pod patronatem Ministerstwa Gospodarki i znalazło się w gronie jego laureatów.

BRE Ubezpieczenia specjalizuje się także we wdrażaniu programów bancasssurance, tworząc pakiety ubezpieczeń do kredytów hipotecznych, gotówkowych, kart kredytowych i płatniczych oraz dopasowane do potrzeb produkty oszczędnościowe np. BRE Wealth Manangemet oraz BRE Private Banking.

BRE Ubezpieczenia już w sierpniu b.r. uzyskał próg rentowności. – Jest to bardzo dobry wynik, zważywszy na fakt, iż plany zakładały 3 lata na dojście do poziomu rentowności – uważa Prezes BRE Ubezpieczenia – Paweł Zylm. – Pragnę podkreślić, iż planowane są dalsze inwestycje – dodaje Prezes Zylm. BRE Ubezpieczenia dalszy rozwój chce osiągnąć poprzez rozpoczęcie współpracy z kolejnymi partnerami dystrybucyjnymi oraz rozszerzenie oferty produktowej m.in. o masowe ubezpieczenia zdrowotne.

W ciągu najbliższych lat BRE Ubezpieczenia chce być liderem bancassurace w Polsce, rozwijając dopasowane do potrzeb klientów programy finansowo – ubezpieczeniowe. Celem BRE Ubezpieczenia jest także osiągnięcie 20-30% udziału w rynku ubezpieczeń zawieranych przez Internet.