Program Ambasadorski Aion Banku z dwiema statuetkami w pierwszej edycji konkursu PR Wings

17 września na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie wręczono statuetki PR Wings dla autorów najbardziej wyróżniających się projektów z zakresu public relations i komunikacji. Pierwszą nagrodę w dwóch kategoriach zdobył Program Ambasadorski Aion Banku. Projekt powstał na początku 2021 roku po to, by wspierać launch nowego, w pełni cyfrowego banku nad Wisłą. W ciągu 6 miesięcy zgromadził prawie 700 osób, którzy do dziś promują jego ofertę na polskim rynku.

W pierwszej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, wyłoniono zwycięzców w 12 kategoriach. Jego celem jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk w szeroko rozumianym obszarze PR. Zainteresowanie było bardzo duże, bowiem do rywalizacji zgłoszono aż 80 różnych projektów.

– Początkowe założenia Programu skupiały się na współpracy z 400 Ambasadorami. Jednak zainteresowanie uczestnictwem wzrosło i finalny zespół promujący nasze produkty liczy obecnie prawie 700. Nagrody PR Wings, które zdobyliśmy są ogromnym wyróżnieniem, ale również dowodem na to, że dobrze przemyślane i kompleksowe projekty są doceniane przez rynek. Po miesiącu od premiery Aion Bank już teraz może pochwalić się 10 tysiącami użytkowników i 500 mln PLN zebranymi na kontach oszczędnościowych – mówi Marta Zalewska, PR Owner Aion Banku.

Neobanki ostro licytują. Aion pożyczy 90 tys. zł, Revolut podbija stawkę do 100 tys. zł

Podczas rekrutacji do Programu Ambasadorów Nowej Bankowości postawiono na angażowanie kandydatów poprzez wykorzystanie zróżnicowanych narzędzi: fanpage na Facebooku z edukacyjnymi i merytorycznymi materiałami, blog o tematyce finansowej, czy platformę porównującą konta bankowe. Głównym miejscem komunikacji do dziś jest specjalnie utworzona grupa na Facebooku, na której odbywają się transmisje live z przedstawicielami Aion Banku – m.in. szefem polskiego oddziału – Karolem Sadajem. O Ambasadorów zadbano również po rozpoczęciu programu – uruchomiono kanały do kontaktu w postaci telefonu i grupy na WhatsApp, dostępnej 24h/dobę.

Aion Bank funkcjonuje na polskim rynku od początku sierpnia, a już po miesiącu działalności mógł pochwalić się 10 tysiącami użytkowników kont bankowych. Nowi klienci w tak krótkim czasie wpłacili na rachunki oszczędnościowe ponad 500 milionów złotych. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się konta oszczędnościowe gwarantujące – w zależności od planu – od 1% do 1,5% PLN rocznie, z miesięczną kapitalizacją.

Źródło: Aion Bank