Program bonusowy Ogilvy Action „Złoty Kupon PAYBACK”

Agencja Ogilvy Action przygotowała kolejną kampanię dla multipartnerskiego programu bonusowego PAYBACK. Zespół agencji przygotował aż pięć spotów dla partnerów programu: Allegro, BP, Orange, Real i Telekomunikacji Polskiej. Agencja odpowiadała za przygotowanie koncepcji strategicznej i kreację spotów oraz nadzór nad produkcją, zrealizowaną przez Redworks.

Najnowsza kampania programu PAYBACK zachęca do aktywnych zakupów u wszystkich 14 partnerów promocji. Każdy, kto jest posiadaczem karty PAYBACK i w okresie od 14 września do 11 października odbierze od jednego z partnerów Złoty Kupon lub wydrukuje go ze strony www.payback.pl, może zdobyć nawet cztery razy więcej punktów. Dodatkowo jeżeli zrobi zakupy u minimum trzech partnerów promocji, zyskuje +1000 pkt.

Podobnie jak w przypadku poprzednich akcji, celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do udziału w programie PAYBACK oraz przekonanie obecnych uczestników do zarejestrowania kart i dokonywania zakupów u jak największej liczby partnerów. Promocja pozwala przekonać posiadaczy kart PAYBACK, jak robienie zakupów w wielu sklepach partnerskich i aktywne korzystanie z karty zwiększa korzyści płynące z udziału w programie.

Promocji towarzyszą spoty telewizyjne emitowane od 14 września w TVP 1 i 2, TVN, Polsat oraz AtMedia.

Za kreację materiałów wykorzystywanych w kampanii ATL odpowiada Ogilvy Action. Agencja nadzorowała także produkcję spotów TV, zrealizowaną przez Redworks.

Źródło: BLACK&WHITE PR