Agencja Ogilvy Action przygotowała kolejną kampanię dla multipartnerskiego programu bonusowego PAYBACK. Zespół agencji przygotował aż pięć spotów dla partnerów programu: Allegro, BP, Orange, Real i Telekomunikacji Polskiej. Agencja odpowiadała za przygotowanie koncepcji strategicznej i kreację spotów oraz nadzór nad produkcją, zrealizowaną przez Redworks.
Podobnie jak w przypadku poprzednich akcji, celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do udziału w programie PAYBACK oraz przekonanie obecnych uczestników do zarejestrowania kart i dokonywania zakupów u jak największej liczby partnerów. Promocja pozwala przekonać posiadaczy kart PAYBACK, jak robienie zakupów w wielu sklepach partnerskich i aktywne korzystanie z karty zwiększa korzyści płynące z udziału w programie.
Promocji towarzyszą spoty telewizyjne emitowane od 14 września w TVP 1 i 2, TVN, Polsat oraz AtMedia.
Za kreację materiałów wykorzystywanych w kampanii ATL odpowiada Ogilvy Action. Agencja nadzorowała także produkcję spotów TV, zrealizowaną przez Redworks.
Źródło: BLACK&WHITE PR