W maju br. oferta serwisu FranczyzaBanku.pl została poszerzona o program Diament, który polega na przygotowaniu Kandydatów do pracy na stanowisku Doradcy Klienta w placówce bankowej. Skierowany jest do osób, które nie posiadają doświadczenia lub są na początku swojej kariery zawodowej. Program dedykowany jest również osobom aktywnym na rynku pracy, które chcą się przekwalifikować i rozpocząć pracę w branży finansowej.
Program DIAMENT to znakomita szansa na wyróżnienie się na rynku pracy i pozyskanie praktycznej wiedzy, dzięki której Kandydaci wzbogacą swoje CV o kluczowe kompetencje, m.in.: znajomość produktów bankowych, umiejętność analizy dokumentów dochodowych i rejestrowych Klienta oraz znajomość standardów sprzedaży i obsługi klienta.
Partnerzy franczyzowi często borykają się z problemem rekrutacji i stają przed nie lada problemem, który polega na znalezieniu odpowiednich pracowników. Paradoksalnie nie brakuje osób poszukujących pracy, ale niestety nie posiadają odpowiednich kwalifikacji. Nasza inicjatywa jest szansą dla osób, które szukają pracy, gdyż pomagamy uczestnikom znaleźć zatrudnienie korzystając z naszych relacji biznesowych. Aplikacje osób, które otrzymały Certyfikat Doradcy Klienta przekazujemy bezpośrednio do osób zarządzających placówkami bankowymi z danego regionu – komentuje Maciej Makowski, właściciel serwisu FranczyzaBanku.pl
Jestem przekonany, że starannie przygotowany program spotka się z aprobatą osób aktywnych na rynku pracy, a serwis FranczyzaBanku.pl będzie skutecznym narzędziem komunikacji z potencjalnymi Pracodawcami – dodaje Maciej Makowski, właściciel serwisu FranczyzaBanku.pl.
Serwis FranczyzaBanku.pl