Program lojalnościowy PZU dla inwestorów indywidualnych dostępny w Domu Maklerskim BOŚ

Inwestorzy Indywidualni posiadający rachunki w Domu Maklerskim Banku Ochrony Środowiska mogą już przystępować do programu lojalnościowego Moje Akcje PZU. Uczestnicy programu lojalnościowego będą mogli skorzystać ze zniżek na produkty PZU.

fot. Shutterstock

– DM BOŚ to rozpoznawalna marka z tradycjami sięgającymi początków rozwoju polskiego rynku kapitałowego. Biorąc pod uwagę historię i skalę działania, nawiązanie współpracy w tym obszarze, oznacza dla nas możliwość wzmocnienia relacji z akcjonariuszami PZU, którzy są już klientami BOŚ, jak i nawiązania nowych kontaktów. Od startu programu będzie to już trzeci współpracujący z nami broker, przy czym pierwszy spoza Grupy PZU. Docelowo, chcielibyśmy by nasz program lojalnościowy dostępny był we wszystkich domach maklerskich w Polsce – mówi Magdalena Komaracka, CFA, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich w PZU.

W 2021 roku, PZU jako pierwsza instytucja finansowa notowana na polskiej giełdzie zaproponowała swoim akcjonariuszom program lojalnościowy. Inwestorzy posiadający akcje największego polskiego ubezpieczyciela na rachunkach jednego z trzech domów maklerskich (BOŚ, Alior, Pekao,) mogą m.in. skorzystać ze zniżek na flagowe produkty ubezpieczeniowe, pozwalające na ubezpieczenie auta, domu czy podróży. Dostęp do benefitów zostaje aktywowany po osiągnięciu progu 100 akcji PZU (według stanu weryfikacji na pierwszy i piętnasty dzień miesiąca).

– Znakiem rozpoznawczym DM BOŚ jest mocna pozycja w obsłudze klientów indywidualnych. Zapewnienie Klientom jak najlepszych rozwiązań jest naszym priorytetem. Stale poszerzamy ofertę i rozwijamy funkcjonalności aplikacji inwestycyjnych oraz umożliwiamy udział w programach partnerskich. Program Moje Akcje PZU to kolejny tego typu projekt, w który się angażujemy. To jedna z form aktywizacji i zatrzymania inwestorów na rynku kapitałowym – powiedział Radosław Olszewski, Prezes Zarządu DM BOŚ. – Jednym z benefitów Programu jest dostęp do specjalistycznej bazy wiedzy, webinariów i szkoleń. Ten edukacyjny aspekt Programu wpisuje się zarówno w strategię DM BOŚ, jak i w jeden z celów Strategii Rozwoju Rynku Kapitałowego popularyzacji rynku kapitałowego. Wierzę, że program spotka się z zainteresowaniem inwestorów – dodaje.

Program Moje Akcje PZU zapewnia inwestorom indywidualnym atrakcyjny pakiet zniżek na flagowe ubezpieczenia PZU. Premiowane jest zarówno samo przystąpienie, jak i staż w programie. Po spełnieniu warunków uczestnictwa, akcjonariusze będą mogli kupić ubezpieczenia z rabatem 10%, a po roku uczestnictwa – aż 20% taniej. Zniżki obejmują ubezpieczenie PZU Auto: AC, OC, NNW Max, ubezpieczenie PZU Gospodarstwo Rolne: Budynki Obowiązkowe, OC Obowiązkowe Rolnika, Mienie, NNW, ubezpieczenie PZU Dom, ubezpieczenie PZU NNW oraz ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer.

– PZU wszedł na giełdę w 2010 roku. Od tego czasu stale pracujemy nad rozwojem dobrych relacji z naszymi akcjonariuszami indywidualnymi, którzy na koniec 2022 roku posiadali blisko 11% akcji PZU. Jednym z tych działań jest właśnie rozwój oferowanego dla nich programu lojalnościowego. Chcemy promować model inwestora-klienta, czyli inwestora będącego zarówno akcjonariuszem, jak i klientem spółki i wzmacniać w ten sposób stabilny i długoterminowy akcjonariat indywidualny PZU. Akcjonariusze doceniają nasze działania – w tym roku zajęliśmy pierwsze miejsce w badaniu opinii inwestorów indywidualnych przeprowadzonej przez redakcję Parkietu – dodaje Magdalena Komaracka, CFA, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich PZU.

Patronem merytorycznym programu jest Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. To największa organizacja inwestorska w Polsce, zrzeszająca obecnie 18 tysięcy inwestorów. Funkcjonuje nieprzerwanie od 2000 roku. Uczestnicy programu Moje Akcje PZU otrzymują jednorazowo bezpłatne roczne członkostwo w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych (pakiet podstawowy) lub jednorazową 50 proc. zniżkę na roczne członkostwo rozszerzone. W ramach członkostwa uczestnicy programu dostają dostęp do specjalistycznej bazy wiedzy, webinariów i szkoleń.

Źródło: PZU