Program Pajacyk na stacjach BP

Główną ideą akcji „Małe zakupy, wielkie pomaganie!” jest przekazanie programowi Pajacyk punktów, dzięki którym tysiące dzieci w Polsce będą mogły zjeść ciepły obiad. W tym roku BP zaprosiło do współpracy wybranych Partnerów, którzy pomogą w osiągnięciu tego celu. Wśród nich znaleźli się Algida, Lorenz Bahlsen, Nestle, Pawełek, Halls, Pepsi, Era Tak Tak oraz Tymbark. Akcja skierowana jest do klientów BP.

Opracowany przez Agencję Reklamową GPD Advertising mechanizm akcji jest niezwykle prosty. Chodzi o to, aby – tak jak w nazwie akcji – w prosty sposób dokonać rzeczy niebywale wielkich. Każdy zakup objętego promocją produktu w sklepach na stacjach BP to punkty, które BP wraz ze swoimi Partnerami przekaże programowi Pajacyk – punkty w całości finansowane są przez koncern BP i wspierających go Partnerów. Wystarczy tylko, że odwiedzający stacje BP klienci wybiorą produkty, które chcą kupić.

Akcja „Małe zakupy, wielkie pomaganie!” trwać będzie od 6 czerwca do 17 lipca 2007 r. Szczegółowe informacje znajdą się w przygotowanych przez GPD Advertising materiałach promocyjnych, dostępnych na każdej stacji BP. Akcja komunikowana będzie także w „Gazecie Wyborczej” oraz „Metrze”.