Program Polska Bezgotówkowa rozpoczął kolejną falę kampanii reklamowej

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła 10 sierpnia br. kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, radio oraz Internet.

fot. Shutterstock

– Druga fala kampanii ma na celu przekonanie przedsiębiorców, którzy do tej pory nie zainstalowali terminala płatniczego, na otwarcie się na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości dokonywania płatności w sposób bezgotówkowy w punktach usługowo-handlowych w swojej okolicy. W naszej komunikacji podkreślamy korzyści jakie przynosi instalacja terminala, szczególnie teraz, w erze epidemii, kiedy wielu klientów ograniczyło płatności gotówkowe – powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Tematyka spotów nawiązuje do możliwości płacenia kartą w sklepach i punktach usługowo-handlowych. Emisje dwóch spotów reklamowych 30 sek.(https://youtu.be/he2ZZhXScxE) i 15 sek. (https://youtu.be/DlAs1S10qsw), w kanałach TV będą trwać do końca września i będzie można je zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 i Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych. We wrześniu rozpocznie się dodatkowo kampania w ogólnopolskich kanałach radiowych.

Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię w Internecie, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona zainteresowanych osób. W tym celu zostaną wykorzystane banery reklamowe, które przekierowują na stronę www.polskabezgotowkowa.pl, gdzie przedsiębiorcy mogą zamówić darmowy terminal z Programu.

Źródło: Polska Bezgotówkowa