Program Polska Bezgotówkowa: rusza kolejna odsłona promująca płatności bezgotówkowe

Wystartowała dziewiąta odsłona kampanii reklamowej Fundacji Polska Bezgotówkowa. Spot pod tytułem Miasteczko zachęca przedsiębiorców do rozwoju ich biznesu wraz z Programem Polska Bezgotówkowa. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz w kanałach digital.

fot. Shutterstock

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła we wrześniu br. dziewiątą odsłonę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia przedsiębiorców do Programu Polska Bezgotówkowa. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców – właścicieli lokalnych punktów handlowo-usługowych oraz rzemieślników – do instalowania terminali płatniczych. Kampania obejmuje kompleksowe działania reklamowe w telewizji oraz w kanałach digital.

– W naszej komunikacji podkreślamy korzyści jakie przynosi instalacja terminala dla przedsiębiorców: konsumenci częściej wybierają punkty, w których sami decydują o metodzie płatności. Do takich miejsc klienci także z przyjemnością wracają na ponowne zakupy. Dzięki intensywnym działaniom marketingowym realizowanym przez Fundację wzrasta świadomość i wiedza przedsiębiorców na temat obrotu bezgotówkowego, a same płatności bezgotówkowe zyskują coraz to nowych zwolenników – powiedziała Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji, Fundacja Polska Bezgotówkowa.

Spot reklamowy zatytułowany Miasteczko opowiada o przedsiębiorcach-sprzedawcach prowadzących swoje punkty handlowe w małym miasteczku. Jeden z właścicieli sklepów (warzywniaka) instaluje terminal i rozpoczyna przyjmowanie płatności bezgotówkowych. Fakt ten jest szybko zauważony przez klientów, którzy częściej wybierają się do niego na zakupy, gdyż mają możliwość wyboru formy płatności. W ten sposób Fundacja podkreśla, że każdy, nawet niewielki biznes może, dzięki nowoczesnym płatnościom, szybciej się rozwijać. Emisje reklamy planowane są na wrzesień, a uzupełniająco w październiku będą nadawane rotacyjnie spoty 30 sek.15 sek. Materiały będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 i Polsat oraz w wybranych stacjach tematycznych, m.in.: TV Puls, FokusTV, Polsat News, AleKino.

Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię digital, zwiększającą zasięg przekazu telewizyjnego. W tym celu zostaną wykorzystane różnorodne kanały reklamowe, takie jak: display (banery reklamowe), reklamy tekstowe w Google, reklamy wideo na YouTube oraz w telewizji internetowej, a także mailingi. Wszystkie działania będą kierować ruch na stronę www.polskabezgotowkowa.pl, na której przedsiębiorcy mogą zamówić darmowy terminal z Programu.

Kampania przygotowana we współpracy z agencjami: Wavemaker, VMLY&R, They.pl.

Źródło: Polska Bezgotówkowa