Nowy Intranet ułatwia także komunikację wewnętrzną między pracownikami firmy zarządzającej budynkiem a jego najemcami. Jego zaletą jest to, że informacje zawarte w WTT potrafią zastąpić telefon i pocztę e-mail, co bardzo ułatwia i przyspiesza komunikację między administratorem budynku a najemcami, a także między samymi najemcami.
WTT pokazuje jak nowoczesny Intranet sprawdza się w każdej sytuacji, gdzie mamy do czynienia z dużą ilością informacji do dystrybucji. W takich wypadkach Intranet jest niezastąpionym rozwiązaniem. – twierdzi Marcin Gruca z agencji NGI.
WTT posiada możliwość rezerwacji sal konferencyjnych, miejsc na parkingu, dodawania nowego ogłoszenia bądź też zgłoszenia, które może być skierowane do ochrony, recepcji bądź serwisu samego budynku. Budynek Warsaw Trade Tower znajduje się w centrum Warszawy, posiada 46 pięter i jest najwyższym warszawskim budynkiem biurowym i siódmym co do wysokości wieżowcem biurowym w Europie. W budynku swoje biura posiadają m.in.: BP Castrol, Unisys, Nike, KPMG, Reckitt Benckiser, American Express, Unisys i inne znane firmy. Administrowanie Intranetem jest przyjazne dla użytkownika dzięki przyjaznemu interfejsowi, który pozwala na jego intuicyjne uaktualnianie.