1 marca ruszyła kolejna promocja płatności kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCardPayPass we wszystkich sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce.
Od 1 marca do końca kwietnia 2011 roku wszyscy, którzy za swoje zakupy w sklepach Żabka zapłacą kartą zbliżeniową MasterCardPayPass lub Maestro PayPass będą mieli możliwość zakupienia za 1 grosz puszki Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max lub Mountain Due.
„Zależy nam, aby wraz z promocją idei płatności zbliżeniowych kartami w technologii PayPass dotrzeć do jak najszerszego grona użytkowników kart z logo MasterCard PayPass i Maestro PayPass. Już po raz kolejny prowadzimy tego typu promocję we współpracy z siecią sklepów Żabka przy propagowaniu płatności zbliżeniowych. Sieć Żabka obejmuje 2000 sklepów w całej Polsce. Jako jedna z pierwszych na polskim rynku dostrzegła potencjał, jaki niosą za sobą płatności zbliżeniowe i wyposażyła kasy w swoich sklepach w terminale akceptujące płatności kartami PayPass, tym samym dając swoim klientom możliwość wyboru sposobu płatności za codzienne zakupy” – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Polskiego Oddziału MasterCard Europe.
MasterCard PayPass to funkcjonalność, która może być dołączona zarówno do kart kredytowych, debetowych, jaki i przedpłaconych, a przez to dostępna dla szerokiego grona użytkowników kart. W tej chwili karty wyposażone w tę technologię wydają banki: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Bank, BNP Paribas Fortis, GBW, a kolejne pracują nad ich wdrożeniem.
Organizatorem promocji jest firma McCann Erickson. Za kreację odpowiada McCann Erickson.
Źródło: MasterCard