Promocyjne oferty mogą okazać się droższe od standardowych

„– Na rynku można napotkać oferty banków, które odróżniają się od pozostałych i sprawiają wrażenie atrakcyjnych. Bywa, że bank duży nacisk kładzie na zwiększenie wyniku i wprowadza czasową promocję, która – aby przyciągnąć klientów – jest atrakcyjna cenowo. Należy jednak pamiętać, że zwykła oferta w innym banku może być porównywalna z promocyjnymi u konkurentów.” informuje dziennik.

„– Gdyby spróbować określić, która oferta dostępna na rynku jest teraz najatrakcyjniejsza pod względem cenowym, to na pewno należałoby wyróżnić takie banki, jak ING Bank Śląski, Allianz Bank, Nordea Bank i Lukas Bank – uważa Robert Pawlik, doradca finansowy Domu Kredytowego Notus z oddziału w Lublinie.” donosi „Rz”.

Reklamy, możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, korzystniejsze warunki produktu kredytowego – banki stosują różne sposoby, aby zachęcić do skorzystania ze swojej oferty. Jednak te „najlepsze na rynku” produkty warto dokładnie prześwietlić, aby później nie okazało się, że zaskoczą nas dodatkowe opłaty czy kwestie formalne, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia.

Więcej w artykule Grażyny Błaszczak „Czasem promocje mogą być droższe od zwykłych ofert” w „Rzeczpospolitej”.