Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, zmienia kolory, wprowadzając nowe logo i identyfikację. Wraz z nowym otwarciem, rusza promocja „Wypisz wymaluj”.
Firmy chcąc dotrzeć do klientów, muszą zmieniać się wraz z ich oczekiwaniami. Provident Polska, chcąc umacniać wiodącą pozycję firmy na rynku, wkracza w nowy rozdział i zmienia swoje dotychczasowe barwy. Rebranding nie ogranicza się jednak tylko do nowych kolorów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest on naturalnym wynikiem procesu zmian, jakie towarzyszyły Providentowi na przestrzeni ostatnich lat.
Patrzymy w przyszłość, obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku- mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Rozpoczynamy kolejny, ekscytujący rozdział w blisko dwudziestoletniej obecności Providenta na polskim rynku pożyczkowym. Zamierzamy działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan” i pokazać Klientom, zarówno tym stałym, jak i potencjalnym, że jesteśmy świadomi ich marzeń i codziennych wyzwań, a także przekonani o rozsądku przy podejmowaniu decyzji finansowych. -dodaje.
Provident Polska, jako pierwsza firma z Grupy IPF wprowadza nowe logo oraz identyfikację. Wzorem polskiego rynku rebranding obejmie wszystkie kraje, na których działa Provident.
Pierwszą kampanią w ramach nowego otwarcia, jest promocja „Wypisz wymaluj”. Promocja trwa od 8 do 29 lutego i dotyczy pożyczki o całkowitej kwocie pożyczki wynoszącej: 500, 1000 i 1500 zł. Łączne zobowiązanie do spłaty to odpowiednio 600, 1200, 1800 zł w trzech miesięcznych ratach wygodnych do spłaty. Oznacza to, że całkowity koszt pożyczki to tylko 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.
Akcja promocyjna wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.