Provident Polska z nową, folkową odsłoną kampanii podkreśla swoją multikanałowość

Lider rynku pożyczkowego startuje z kolejną odsłoną swojej kampanii opartej na piosence „Mam Plan”.  Provident, który w tym roku świętuje 25-lecie na polskim rynku, zdecydował się nawiązać w reklamie do polskiego folkloru i postawił na góralską aranżację przeboju

W najnowszej kampanii Provident oprócz komunikacji atrakcyjnej oferty produktowej postanowił podkreślić multikanałowość. Strategia multikanałowości, przedstawiona w spotach reklamowych, pozwala odpowiedzieć na potrzeby różnych grup klientów, posiadających odmienne preferencje zakupowe. Dzięki nowoczesnej ofercie, w Providencie klienci mogą skorzystać z pożyczki przez telefon, internet i bezpośrednio w kontakcie z Doradcą Klienta w swoim domu.

– Provident Polska już od 25 lat wspiera plany Polaków. W najnowszej odsłonie kampanii chcieliśmy uczcić nasz polski jubileusz, stąd nawiązanie do klimatu Podhala. Po raz kolejny w reklamie pojawiło się także trio muzyków, którzy przedstawili naszą ofertę w śpiewający sposób, świetnie odnajdując się w góralskim stylu muzycznym. – podkreśla Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych w Provident Polska. – Oprócz oferty produktowej, tym razem kreacja skupia się także na wygodzie skorzystania z usług Providenta. Oferowane przez nas kanały sprzedaży są odpowiedzią na potrzeby różnych grup klientów – dodaje Andrzej Zackiewicz.

Reklama została przygotowana w trzech wersjach – w formie 30-sekundowego spotu, a także  dwóch 15-sekundowych. Krótsze spoty skupiają się na innych aspektach tej samej kampanii, są także spójne pod względem wizualnym oraz muzycznym.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullen Lowe, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident