Przez dwa tygodnie będzie trwała kampania Provident Polska na okładkach Ad-verto, która obejmuje swoim zasięgiem dziesięć województw w Polsce. Realizowane działania stanowią wsparcie dla lokalnych przedstawicieli firmy Provident Polska działających w mniejszych miejscowościach.
Akcja realizowana jest przez agencję Begimo, specjalizującą się w działaniach reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem struktury kolejowej.
W ramach kampanii Provident, do biletów sprzedawanych w wybranych kasach są wydawane okładki reklamowe Ad-verto – zarówno do biletów fiskalnych, jak i kurs90. Okładki wyprodukowano w formie rozszerzonej, z dodatkowym skrzydłem. Dzięki temu do dyspozycji Provident przekazano trzy pełne moduły reklamowe. Wykorzystano je do nadruku kuponu zgłoszeniowego, który zainteresowane osoby mogę odesłać do siedziby reklamodawcy, otrzymując atrakcyjny prezent. Zwiększenie powierzchni okładek, wpłynęło również na znaczne uatrakcyjnienie ich wyglądu. Nowy wzór okładek z całą pewności wzbudzi duże zainteresowanie wśród podróżnych.
Ad-verto kolportowane są za pośrednictwem sprawnej i rozbudowanej sieci handlowej, struktury kas sprzedaży biletów kolejowych. Osoby zakupujące bilety, otrzymują je bezpośrednio od kasjerów wraz z reklamową okładką, pełniącą role ochronnego etiu dla biletu.
Firma Provident Polska zajmująca się udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta zdecydowała się na kampanię Ad-verto już po raz trzeci. Działania z wykorzystaniem okładek reklamowych do biletów to gwarancja skuteczności oraz dotarcia do interesującej grupy docelowej – podróżujących koleją.
Agencja Begimo – oferująca na rynku okładki Ad-verto, w dalszym ciągu sukcesywnie rozwija ten nośnik, aby w pełni spełniać oczekiwania wymagających klientów. Poza okładkami Begimo oferuje: ekspozycję plakatów reklamowych w pociągach, zewnętrzną grafikę reklamową na wagonach pasażerskich, akcje samplingowe w kasach i inne.