Prudential laureatem nagrody głównej za najlepszą kampanię zintegrowaną B2C w konkursie Golden Arrow

Młodzi Bogowie to najlepsza kampania zintegrowana B2C w 2015 r. Prudential został doceniony za kreację i skuteczność kampanii pokazującej niefrasobliwość Polaków wobec ich własnej finansowej przyszłości.

To już trzecia pod rząd nagroda dla ubezpieczyciela w tym konkursie. Prudential otrzymał główną nagrodę, Golden Arrow, w kategorii „najlepsza kampania marketingu zintegrowanego do klientów” w 2015r. Konkurs na najlepsze kampanie i akcje marketingowe zorganizowano po raz jedenasty, a jego organizatorami są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca miesięcznika Media
& Marketing Polska. W zamierzeniu organizatorów konkurs ma promować efektywność działań marketingowych.

Jury ocenia zgłoszone kampanie nie tylko pod kątem kreatywności, ale również kompleksowości strategii i efektywności oraz skuteczności.
Prudential, jako jedyna firma z branży ubezpieczeń wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu, został nagrodzony za kampanię „Młodzi Bogowie”. Przedstawia ona niefrasobliwe podejście Polaków do ich własnej przyszłości finansowej. Według badań prowadzonych przez Prudential, zdecydowana większość z nas nie podejmuje żadnych działań z myślą o swoich przyszłych wydatkach, a na temat wysokości naszych przyszłych emerytur pokutuje wiele szkodliwych mitów. Wszystkie kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, zaś planowaniem i doborem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom.

Na potrzeby kampanii stworzono specjalny serwis internetowy www.mlodzibogowie.pl. Wszystkie spoty reklamowe kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale Prudential w portalu YouTube: http://bit.ly/2953zkY. Tegoroczne wyróżnienie to trzecia z kolei nagroda
dla Prudential w konkursie Golden Arrow.