Prudential organizuje akcję związaną z nieco zapomnianą już dzisiaj instytucją dawania słowa, czyli złożonej zazwyczaj publicznie obietnicy. W ostatniej kampanii informacyjno-reklamowej ubezpieczyciel komunikował dotrzymane obietnic udzielonych polskim klientom przed II wojną światową i fakt wypłacania świadczeń z przedwojennych polis po wielu latach. Teraz chce zaangażować szersze grono osób w przywrócenie wartości dotrzymywanych obietnic.
W ubiegły piątek ruszyła akcja społeczna „DAJĘ SŁOWO”. Jej organizatorem jest Prudential w Polsce. Akcja opiera się na stronie internetowej o adrese www.dajeslowo.pl, gdzie każdy może złożyć dowolną obietnicę jednej, wybranej osobie, która zostaje poinformowana o tym drogą mailową lub przez wiadomość na Facebooku, albo wielu osobom. Każdy odwiedzający stronę może zatem obiecać spełnienie czegoś ważnego, od spędzania większej ilości czasu z rodziną, przez rzucenie palenia, po przeczytanie kilkunastu książek w roku. Akcja opiera się na założeniu, ze każde dane słowo się liczy, jeśli tylko jest realne i osobiście ważne dla uczestnika akcji. Działania akcji na Facebooku prowadzone są na stronie firmy Prudential na tym portalu, nazwanej „Czas na przyszłość„.
Słowo złożone jednej osobie może zostać potwierdzone wyłącznie przez nią, co stanowi zaproszenie do składania obietnic rodzicom przez dzieci, małżonkom sobie nawzajem, czy znajomym.
Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential w Polsce, tak komentuje pomysł na zorganizowanie akcji: „Dla nas, jako ubezpieczyciela, czyli instytucji zaufania publicznego, złożone słowo ma ogromną wartość. Jego dotrzymanie buduje silną więź z klientami i wizerunek rzetelnej firmy. Pomyśleliśmy, że dawanie słowa może mieć szerszy wymiar, społeczny. W ramach akcji możemy złożyć publiczną obietnicę i pozwolić na weryfikację jej dotrzymania przez innych użytkowników, nawet przez najbliższych. Z kolei udział znanych postaci życia publicznego stanowi swego rodzaju zachętę do składania obietnic. Zwłaszcza, że oni również na co dzień składają i dotrzymują obietnic związanych ze swoja działalnością.„
Udział w akcji możliwy jest dla wszystkch Internautów. Prudential zapowiada wsparcie „DAJĘ SŁOWO” przez znanych artystów, dziennikarzy i innych uczestników życia publicznego. Do udziału wybrano 7 takch osób, zaś ch obetnce zostaną sflmowane zaprezentowane w postac 7 krótkich filmów. Każdy z nch będzie kolejno komunkowany w serwse społecznościowym Facebook, na proflu Prudental „Czas na przyszłość”.
Więcej na www.dajeslowo.pl oraz na https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc