Prudential z nowymi formatami reklamowymi do kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”

Prudential

Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”. Od wczoraj w ponad 150 placówkach medycznych w całej Polsce można będzie zobaczyć animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, zaś na ekranach stacji telewizyjnych i w Internecie można będzie zobaczyć nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe.

 
Trwająca od 3 lipca kampania reklamowa Prudential została właśnie wzbogacona o nowe formaty reklamowe. Od wczoraj w placówkach medycznych w całej Polsce można zobaczyć animacje, rozprawiające się z pokutującym wśród Polaków mitem na temat konsekwencji poważnych zachorowań. Animacje – w dwóch wersjach, jednej dedykowanej paniom, a drugiej panom, zwracają uwagę na finansowy wymiar poważnego zachorowania i mają zachęcić do refleksji i skorzystania z odpowiedniego ubezpieczenia.

Czekając na wizytę u lekarza, pacjenci mogą obejrzeć krótkie filmiki – stworzone na bazie ilustracji znanego polskiego grafika i ilustratora, Pawła Jońcy, które zderzają śmiałe wyobrażenia młodych bogów z pragmatyczną postawą kota – bohatera kampanii Prudentiala. Animacje będą wyświetlane do 30 września na 350 ekranach w ponad 150 placówkach medycznych należących do największych sieci (Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed). Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach (w ramach sieci Health TV). Animowane filmy  zostały przygotowane przez agencję Publicis Worldwide Polska. Za zakup mediów pod kątem animacji odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

Z kolei od dzisiaj na ekranach telewizyjnych oraz w Internecie prezentowane będą nowe, tym razem krótsze, 15-sekundowe spoty reklamowe. Główny bohater kampanii – kot młodego boga – w żartobliwy sposób uświadamia w nich powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania i  zachęca do pomyślenia o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby. Nowe spoty zostały wyreżyserowane również przez Tadeusza Śliwę, a ich produkcją, jak w przypadku pierwszych spotów  zajęło się studio OTO Film. Głosu bohaterowi – kotu młodego boga – użyczył popularny aktor, Paweł Królikowski.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

Animacje dostępne są pod adresami:
https://youtu.be/eJamyXiET9Q
https://youtu.be/1ofGkVV9ntE
Spoty tv 15” dostępne są pod adresami:
https://youtu.be/HpiegFt2L-c
https://youtu.be/jp6pxaIArZw

Źródło: Prudential