Tytuł Large Agency of The Year 2006 nadał agencji Edelman także Holmes Group, wydawca jednego z wiodących tytułów branżowych.
Nagrody te stanowią świadectwo ciężkiej pracy i kreatywności naszych pracowników oraz faktu, iż firmy światowego formatu powierzają nam opiekę nad swoją reputacją oraz obsługę swoich marek. – powiedział Richard Edelman, Prezes agencji Edelman. Jednocześnie nagrody te są potwierdzeniem korzyści wynikających z niezależności, jaką cieszy się Edelman. Właśnie dzięki niezależności możemy i potrafimy rozsądnie inwestować w personel, procedury i codzienną obsługę klientów.
Agencja Edelman otrzymała również dwie inne nagrody PRWeek oraz dwa wyróżnienia:
– General Electric i Edelman: GE’s Ecomagination – kampania roku w dziedzinie komunikowania marki korporacyjnej
– Unilever i Edelman: Dove Campaign for Real Beauty – kampania roku wprowadzająca na rynek dobra konsumpcyjne
– Starbucks Entertainment i Edelman : It’s the Experience – wyróżnienie w kategorii kampania roku w dziedzinie komunikowania marki korporacyjnej
– General Electric i Edelman: GE’s Ecomagination – wyróżnienie w kategorii kampania roku
Powyższe nagrody wpisują się w ciąg dowodów uznania, jakie agencja Edelman odbierała na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy.
Edelman został mianowany najlepszą agencją public relations w corocznym specjalnym wydaniu pt. „Best Agencies” prestiżowego tygodnika branży reklamowej AdvertisingAge. PRWeek przyznał agencji Edelman tytuł „Editor’s Choice 2006”. Ponadto, Holmes Report wybrał agencję Edelman „European Network of The Year for 2005”.