2 lipca ruszyła nowa kampania telewizyjna GETIN Banku. Piotr Fronczewski – reklamowa twarz banku – tym razem na pikniku w swoim ogrodzie namawia przyjaciół do skorzystania z Przebojowej Lokaty GETIN Banku, na której można zarobić aż 7% lokując środki na 4 miesiące.
„Dotychczas zrealizowane kampanie przyniosły znakomite rezultaty. Z jednej strony przyczyniły się do znaczącego wzrostu sprzedaży produktów a z drugiej wzmocniły wizerunek banku jako przyjaznej instytucji finansowej” – powiedział Jerzy Prokopczak Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w GETIN Banku. „W nowej kampanii idziemy przetartym szlakiem, Pan Piotr znowu doradza swoim znajomym, jak najkorzystniej zainwestować oszczędności. Oczywiście robi to w charakterystycznym, pełnym uroku i niepowtarzalnym stylu.”” – dodaje
Reżyserem spotu był podobnie jak w poprzednich produkcjach GETIN Banku Piotr Trzaskalski. Za zdjęcia odpowiadał Piotr Liskowski.
Spoty będą emitowane m.in. TVP, POLSAT, TV4, TVN, Discovery, Animal Planet oraz w kanałach At Media.
Produkcja spotów została wykonana przez Adheads Production przy współpracy z AlverniasStudio, zaś planowania i zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaVest.
Źródło: GETIN Bank