Spółka planuje debiut w połowie lutego. Na rynku znajdą się 1 020 842 akcje: 500 000 nowej emisji oraz 520 842 sprzedawane przez Skarb Państwa i NFI. 80% oferty publicznej kierowanej jest do inwestorów instytucjonalnych, 20% do indywidualnych. ŚRUBEX przeznaczy środki z emisji na inwestycje technologiczne (zakup maszyn i urządzeń), modernizacje, budowę nowego magazynu wyrobów gotowych, akwizycje i konsolidacje rynku, a także na rozwój kompleksowych rozwiązań dla przemysłu, opartych o wyroby śrubowe.
Fabryka z Łańcuta znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Z wstępnych danych za ubiegły rok wynika, że sprzedaż osiągnęła poziom 147 milionów złotych. Zysk netto jest szacowany na 12,9 milionów złotych. W 2005 roku spółka planuje osiągnięcie 11,5-12,5 milionów zysku netto przy 157 milionach złotych przychodów. „Mamy jasno określoną strategię działania. Zależy nam na tym, żeby spółka dynamiczne się rozwijała. Nasz cel to dostosowanie modelu biznesu do wymogów rynku globalnego. Formułę lokalnego producenta chcemy więc zamienić w dostawcę kompleksowych rozwiązań” – wyjaśnia Prezes Zarządu Wojciech Fedko. Takie działania pozwolą między innymi na szerszą i długoterminową współpracę z docelowymi odbiorcami. Spółka widzi nowe szanse na dynamicznie rosnącym rynku chińskim.