Przegląd prasy nt. rynku PR na stronach Piar.pl

Wśród prezentowanych publikacji pojawiać się będą wypowiedzi rzeczników, specjalistów PR, lobbystów, a także materiały, w których poruszana jest problematyka PR.

– Pilnie wsłuchujemy się w sugestie naszych czytelników. Monitoring prasy uznaliśmy za ważny element wspierający codzienną pracę PR-owca – powiedziała Kinga Podraza, redaktor naczelna Piar.pl.

Na stronach Piar.pl udostępniono tytuły, streszczenia i fragmenty artykułów. Aktualizacja przeglądu prasy odbywa się co godzinę. Z pełną wersją publikacji można zapoznać się po kontakcie z Press-Service

Jednocześnie informujemy, że w styczniu 2005 ukaże się pierwszy w Polsce magazyn, w całości poświęcony branży public relations – „Piar.pl”. Szczegóły specjalnej oferty dla osób, które są lub staną się zarejestrowanymi użytkownikami Piar.pl w trakcie promocji, są dostępne na stronie www.piar.pl. Od 14 grudnia na stronach vortalu uruchomiono formularz umożliwiający zaprenumerowanie czasopisma.

Dziennikarze na równi z lobbystami

Na łamach Życia Warszawy, Andrzej Krajewski, szef Centrum Monitoringu i Wolności Prasy, wypowiada się o poprawce, którą chce wnieść Platforma Obywatelska do ustawy lobbingowej. Politycy z PO dążą do tego, aby dziennikarze akredytowani w Sejmie, ujawniali źródła swych dochodów(…)

Agencja PR Marka Dochnala kończy działalność

W Newsweeku przeczytamy, że Blue Sky Communications, agencja PR należąca do Marka Dochnala, kończy swą działalność. Osoba zbliżona do kierownictwa firmy zdradziła dziennikarzowi tygodnika, iż ‚Trudno dbać o czyjś wizerunek, mając samemu nadwerężoną reputację. Majątek firmy jest wyprzedawany(…)

Dawanie prezentów to sztuka

Business Week pisze o ośmiu zasadach dobrego prezentu firmowego. Maciej Brzozowski, szef PR w wydawnictwie Bauer, twierdzi, iż prezenty wręcza się po to, aby podtrzymać dobre relacje z klientami i pokazać im, że traktuje się ich jako dobrych znajomych. Piotr Chromiński z Domu Dystrybucji B2B dodaje, iż robi się to po to, aby klient poczuł się ważny(…)

Lobbing w Unii Europejskiej

Gazeta Opolska informuje, iż przy Komisji Europejskiej i Parlamencie Europejskim działa od 8 do 10 tysięcy oficjalnie zarejestrowanych lobbystów. Są to specjalne instytucje, korporacje finansowe, koncerny, związki zawodowe a nawet organizacje pozarządowe(…)

Ile jest wart polski rynek PR

Polski rynek PR wart jest ok. 160 mln zł. Metropol publikuje wyniki badań Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, z których wynika, że 46 proc. dużych i średnich polskich firm wykorzystujących usługi PR robi to na własną rękę. Tylko połowa z ich ma własny dział PR(…)