Przekazy pieniężne "Na Telefon" w Biurach Usług Płatniczych

Polskie Przelewy jako jedyna firma w Polsce uruchomiła dedykowany specjalnie dla Biur Usług Płatniczych system do realizacji przekazów „Na Telefon”. Usługa „Na Telefon”, która umożliwia nadanieprzekazu pieniężnego przy wykorzystaniu telefonu komórkowego i natychmiastową wypłatę gotówki w bankomacie, jest pierwszą tego typu usługą dostępną w punktach kasowych działających na terenie kraju.


Wprowadzona przez Polskie Przelewy usługa „Na Telefon” to innowacyjny system realizacji krajowych przekazów pieniężnych, który pozwala na natychmiastowe wysyłanie pieniędzy do osób, dysponują jedynie telefonem komórkowym, bez względu na to, czy posiadają, czy też nie rachunek bankowy – mówi Piotr Kalwasiński, prezes Polskie Przelewy.

Chcemy ułatwić naszym Klientom korzystanie z instrumentów mobilnych jako efektywnego kanału transferu środków pieniężnych. Jesteśmy przekonani, że usługa „Na Telefon” ma bezpośrednie i oczywiste korzyści. Najważniejsze z nich to natychmiastowy przekaz środków pieniężnych, dostępny w trybie 24×7, bezpieczny, prosty i przyjazny dla użytkownika – dodaje.

– Polskie Przelewy we współpracy z HalCash dostarczają jako pierwsza firma na polskim rynku bezpieczne rozwiązania dla płatności mobilnych dedykowanych dla BUP. Dzięki funkcji „Na Telefon” będzie można przekazywać środki pieniężne od 50 do 2000 zł. Odbiorca posiadając jedynie telefon komórkowy, będzie mógł dokonać wypłaty gotówki w sieci bankomatów Euronet, Banku BZ WBK oraz e-Card na terenie całego kraju. Jest to 4300 punktów wypłat dostępnych przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Pieniądze będzie można wypłacić z bankomatu już w 10 minut od momentu nadania w punkcie.„Usługa „Na Telefon” jest efektywnym sposobem transferu środków pieniężnych w przypadku braku dostępu do usług bankowych – podkreśla Piotr Kalwasiński.

Wykorzystanie telefonu komórkowego wyraźnie usuwa bariery czasu i miejsca, dlatego korzystanie z usługi „Na Telefon” jest bardzo dogodnym rozwiązaniem również dla Klientów BUP. I to zarówno, kiedy nadawca przekazu pieniężnego nie zna numeru rachunku bankowego odbiorcy, a jedynie jego numer telefonu komórkowego, jak i wówczas, gdy odbiorca dokonuje wypłaty pieniędzy z bankomatu bez konieczności korzystania z karty płatniczej.

Polskie Przelewy