Przelew na telefon BLIKIEM w Banku Millennium

Bank Millennium uruchomił w aplikacji mobilnej nową wersję usługi przelewu na telefon. Teraz przelewy P2P (ang. person-to-person) będą realizowane za pośrednictwem BLIK, co pozwoli na natychmiastowe przesyłanie pieniędzy.

Przelewy P2P to mobilne płatności, realizowane przez użytkowników smartfonów, bez konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium z BLIKIEM, wpisać lub wybrać z kontaktów numer telefonu odbiorcy i zlecić przelew na ten numer. Jeżeli odbiorca przelewu ma numer powiązany z kontem w Banku Millennium, otrzyma pieniądze natychmiast. Pozostali odbiorcy otrzymają informację o oczekującym przelewie, tymczasowy Millekod oraz instrukcję, co należy zrobić, by przelew został zaksięgowany.

– Realizacja przelewu na telefon BLIKIEM umożliwi natychmiastowe przesyłanie pieniędzy pomiędzy bankami, należącymi do systemu BLIK. Dotychczas było to możliwe jedynie między klientami Banku Millennium. Dla nich oczywiście nic się nie zmienia. Po wdrożeniu usługi przez inne banki, przelewy na telefon będą realizowane natychmiastowo i klienci tych banków będą błyskawicznie otrzymywać środki na konto. Wystarczy, że zainstalują aplikację z BLIKIEM i powiążą swój numer telefonu z rachunkiem. – Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

– Cieszymy się, że oferowana przez PSP usługa przelewów natychmiastowych znacząco uatrakcyjnia funkcjonalność BLIKA. Dlatego mam nadzieję, że niedługo P2P wprowadzą wszystkie banki, które należą do systemu. BLIK ma ogromny potencjał, coraz więcej osób z niego korzysta i przekonuje się, że jest funkcjonalną, wygodną, bezpieczną i powszechną metodą płatności. – mówi Grzegorz Długosz, Prezes Polskiego Standardu Płatności.

Usługa dostępna jest dla telefonów z systemem Android (od wersji 4.0). W najbliższym czasie zostanie udostępniona na iOS (od wersji 7.0). Szczegółowe informacje można znaleźć na www.bankmillennium.pl.