„Gerard Depardieu to kolejna znana twarz, która ma reklamować usługi BZ WBK. Wcześniej w spotach występowali m.in. legendarny kabareciarz John Cleese, piłkarski trener Leo Beenhakker oraz aktor Danny DeVito. Strategia zatrudniania gwiazd zagranicznych do tej pory się bankowi opłacała, bowiem np. dzięki kampanii z DeVito, połączonej z konkursem o wysoką nagrodę, BZ WBK zebrał na depozyty ponad 4 mld zł depozytów, choć płacił za nie mniej od konkurentów.” informuje „GW”.
„Francuska gwiazda będzie do końca kwietnia zachęcała klientów, by przenieśli do BZ WBK swoje konto osobiste. Każdy, kto założy konto „Wydajesz&Zarabiasz”, dostanie od banku w prezencie 100 zł.” donosi dziennik.
„Niestety, oferta dotyczy tylko nowych klientów banku, tzn. tych, którzy w ciągu ostatniego roku nie korzystali z żadnego konta osobistego w BZ WBK. Jeśli ktoś zrezygnował z usług banku w ciągu ostatniego roku i teraz myśli o powrocie lub chciałby „zasłużyć” na nagrodę zamieniając inne posiadane konto na „Wydajesz&Zarabiasz”, to niestety nic z tego.” czytamy w „Gazecie Wyborczej”.
Jeden z najpopularniejszych banków w Polsce jako sposób na zwiększenie sprzedaży wybrał pokazywanie w swoich reklamach twarzy znanych osób. Wcześniejsza kampania udowodniła, że ta taktyka nie jest zła. Znane twarze, z tym, że rodaków, możemy zobaczyć także w reklamach Banku Millennium, gdzie reklamują się się tylko produkty kredytowe czy depozyty, ale również polskie zespoły czy znani prezenterzy.
Więcej w „Gazecie Wyborczej” w artykule Macieja Samcika „Bank zapłaci ci 100 zł za przeniesienie konta. Zachęca Depardieu”.