BRE Bank poszukuje agencji, która będzie świadczyć usługi reklamowe na rzecz BRE Banku, a więc obsługiwać marki BRE Bank oraz Private Banking BRE Banku, m.in. w zakresie planowania strategii komunikacji, opracowania projektów graficznych i tekstów reklam oraz produkcji materiałów reklamowych związanych z przypadającymi na ten rok obchodami 20-lecia BRE Banku.
W II etapie przetargu agencjom kreatywnym postawione zostanie zadanie opracowania strategii reklamowej obchodów 20-lecia BRE Banku, opartej o 2 filary komunikacji, tj. pozycjonowanie BRE Banku jako:
• lidera transformacji polskiej gospodarki oraz
• lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie finansów, produktów, technologii bankowych oraz wdrażanych modeli biznesowych.
Zakończenie procesu wyboru agencji planowane jest na połowę marca br.
Do przetargu zaproszona została również Agencja CzteryCzwarte, która współpracuje z BRE Bankiem na tym polu od 2005 roku.