Przetarg na agencję reklamową obsługującą Nordea Bank Polska

Nordea Bank Polska S.A. wkracza w fazę finałową procesu wyboru agencji reklamowej. Spośród sześciu agencji biorących udział w przetargu, do decydującego o wygranej etapu zakwalifikowano dwie.

Przetarg na obsługę agencji reklamowej Nordea ogłosiła pod koniec października 2010 roku i w tej chwili bank przystępuje do jego końcowego etapu. Nordea poszukuje agencji, która będzie świadczyć usługi reklamowe na jej rzecz, a więc obsługiwać bank między innymi w zakresie planowania strategii komunikacji, opracowywania projektów ATL i BTL oraz pełnej koncepcji reklam.

 

Do pierwszego etapu zaproszono sześć agencji – BBDO Warszawa, Pompidou, Paralotna, Hand Made, Scholz and Friends Warszawa, Fat Baby – które zaprezentowały swoje podejście strategiczne, rozwiązania kreatywne oraz propozycje finansowe. Spośród nich do finałowego etapu zakwalifikowano dwie agencje: Hand Made oraz Scholz and Friends Warszawa. Z zakwalifikowaną do finału agencją Hand Made bank Nordea współpracuje od 2007 roku.

 

Zdaniem Sławomira Ronkowskiego – Dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji w Nordea Bank Polska – „na szczególną uwagę i podkreślenie zasługuje wyjątkowe zaangażowanie wszystkich biorących udział w przetargu agencji. Jednak to Scholz and Friends i Hand Made zaprezentowały unikalne podejście strategiczne i rozwiązania kreatywne, zarówno dla marki
jak i produktów finansowych.”

 

Zakończenie przetargu na obsługę agencji reklamowej planowane jest jeszcze w pierwszym kwartale 2011. Nastąpi to po przeprowadzeniu stosownych badań konceptów kreatywnych oraz zakończeniu rozmów związanych z kosztami. 

Źródło: Nordea Bank Polska