Przetarg na nowy serwis korporacyjny Telefonii Dialog rozstrzygnięty

Wynik przetargu oznacza dla Adv.pl kontynuację ponad 4-letniej kompleksowej obsługi internetowego wizerunku Telefonii Dialog (oprócz realizacji i aktualizacji obecnego serwisu również stworzenie witryny www.junior.dialog.pl promującej bezpieczne korzystanie z internetu przez dzieci, witryn produktowych www.1011.pl, www.wifi.dialog.pl, prezentacji multimedialnych, oraz wielu kampanii reklamowych i wizerunkowych on-line).

„Odświeżenie naszej strony korporacyjnej www.dialog.pl było niezbędne – stary system nie był już wystarczająco elastyczny pod kątem dalszej rozbudowy części usługowej. Przez 4 lata oferta Dialogu poszerzyła się znacznie, a łatwa i przyjazna dla użytkownika prezentacja usług i cen jest wymogiem obecnych czasów, w których komunikacja elektroniczna staje się podstawowym medium informacyjnym” – mówi Marta Pietranik z Biura Rzecznika Prasowego Telefonii Dialog.

„Oferta Agencji Adv.pl przedstawiona w przetargu okazała się najbardziej konwergentna pod względem znajomości potrzeb spółki i wiedzy o ofercie, a znajomość firmy gwarantowała efektywny czas realizacji serwisu. To zdecydowało o wygranej” – podsumowuje Marta Pietranik.

Serwis www.dialog.pl oparty zostanie o nowoczesny system zarządzania treścią oraz wiele nowych elementów i aplikacji interaktywnych zapewniających szybką i skuteczną komunikację z użytkownikami.

„Cieszymy się z wygranej. To dowód dużego zaufania do naszego profesjonalizmu i doświadczenia. Jestem przekonany, że nasza współpraca zaowocuje wzorcowym serwisem korporacyjnym operatora telekomunikacyjnego” – powiedział Konrad Pankiewicz, dyrektor zarządzający Adv.pl.

Nowy serwis www.dialog.pl zadebiutuje jesienią bieżącego roku.