PRzezwyciężyć kryzys

Pierwszy dzień konferencji stanie pod znakiem polityki. Najpierw Beata Grudzińska z Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu opowie o zmaganiach z kryzysami w mniejszych i większych miastach. Następnie Jacek Żakowski poprowadzi wykład na temat zarządzania informacją podczas prób destrukcji wizerunku osób publicznych. Na koniec Sebastian Drobczyński – specjalista ds. marketingu politycznego przedstawi słuchaczom sposoby walki z sytuacjami kryzysowymi w kampaniach wyborczych.

Drugiego dnia słuchacze dowiedzą się od Andrzeja Pawelczaka, specjalisty ds. PR zewnętrznego w Grupie Animex, co dzieje się z Constarem w rok po ogromnym kryzysie wizerunkowym. Później prof. Ryszard Ławniczak, doradca prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, na przykładzie ptasiej grypy opowie o tym jak wzbudzić powszechną panikę za pomocą narzędzi PR. Część wykładową tego dnia zakończy wystąpienie Marka Woźniaka z firmy netPR, który uzmysłowi słuchaczom rolę internetu w kryzsowym PR.

Ostatni dzień Po Pierwsze PR upłynie na rozważaniach na temat tego jak uniknąć błędów w komunikacji kryzysowej. Z perspektywy mediów zagadnienie przedstawi Dagmara Prystacka z TVP 3, a dyskutować będą na ten temat: Paweł Kwiatkowski – rzecznik Kompanii Piwowarskiej, Mirella Panek – rzeczniczka Amnesty International, ks. Maciej Szczepaniak – rzecznik kurii poznańskiej, prof. Alfred Janc – dziekan Wydziału Ekonomii AE oraz Krzysztof Łańcucki – rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe. Dyskusję poprowadzi dr Dariusz Tworzydło z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Pomysłodawcami i organizatorami Po Pierwsze PR są studenci Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na poznańskiej AE.

Honorowym patronem konferencji jest Rektor AE w Poznaniu prof. dr hab. Witold Jurek. Merytoryczny patronat nad konferencją objęło Polskie Stowarzyszenie Public Relations.