Konkurs jest przeznaczony dla studentów IV i V roku kierunku Zarządzanie i Marketing z dobrą znajomością języka angielskiego, zainteresowanych tematyką marketingu interaktywnego i nowych mediów.
Aby wziąć udział w Career Game 2006 studenci powinni zarejestrować się na stronie konkursowej http://game.digitalone.pl, następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać swoje CV.
Autorzy najciekawszych zgłoszeń i CV będą zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. Spośród nich zostaną wyłonieni trzej finaliści, którzy odbędą dwutygodniowe praktyki w agencji.
Najlepszy z nich otrzyma etat na stanowisku Junior Project Manager w agencji Digital One, w łódzkiej siedzibie.
Zorganizowaliśmy kolejną edycję Career Game, gdyż potrzebujemy młodych osób z ostatnich lat studiów, które mogłyby wspierać dział Obsługi Klienta i pracę Project Managerów przy realizacji projektów interaktywnych, przygotowanych przez naszą agencję – mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.