PSD2 Challenge w Citi Handlowy

Citi Handlowy rzuca wyzwanie start-upom, fintechom i firmom ecommerce i zaprasza na PSD2 Challenge, którego celem jest wyłonienie najciekawszych pomysłów na integrację z wykorzystaniem Citi API w ramach regulacji PSD2. Bank jako pierwsza instytucja finansowa na polskim rynku chce w taki sposób zmierzyć się z nową regulacją i możliwościami rozwoju jakie daje ona klientom, bankom oraz fintechom.

Citi Handlowy

PSD2, które pozwala wykorzystać zalety otwartej bankowości (open banking) – czyli dostępu do numeru rachunku klienta i zlecania płatności w jego imieniu przed tzw. podmioty trzecie – to milowy krok na rynku bankowym. Citi Handlowy jako pierwszy na polskim rynku chce wesprzeć najciekawsze rozwiązania w tym zakresie. W czasie PSD 2 Challenge najlepsze pomysły mają szanse zostać przetestowane w realnym środowisku bankowym.

– Uczestnicy będą mieli unikalną w skali kraju możliwość sprawdzenia rozwiązań opartych na integracji z Citi API w „piaskownicy regulacyjnej” stworzonej specjalnie w tym celu przez Citi Handlowy. To jedyna taka możliwość – przetestowania swojego pomysłu na „żywym organizmie” w ramach infrastruktury globalnego banku – mówi Łukasz Krystman, Dyrektor Biura Produktów Zdalnych i Nowych Technologii w Citi Handlowy. – Niezależnie od tego, czy dane rozwiązanie jest na wstępnym etapie realizacji czy MVP taki test to ogromna szansa dla innowatorów. To także świetny moment na spotkanie w jednym miejscu developerów, inwestorów i instytucji finansowych – wszyscy bierzemy udział w tej samej rewolucji.
Jak wygląda kalendarz PSD2 Challenge?

3.-23.09 – przyjmowanie zgłoszeń
26.09 – ogłoszenie listy uczestników zaproszonych do dalszego udziału w konkursie
27.09-10.10 – czas na uzupełnienie materiałów konkursowych
15.10 – ogłoszenie listy finalistów
16-26.10 – prace nad przygotowaniem prezentacji rozwiązania wraz z zaprezentowaniem integracji z Citi API „na żywo” (live demo)
30.10 – prezentacja najlepszych rozwiązań i wręczenie nagród na Gali Finałowej

Pula nagród dla trzech najlepszych rozwiązań wynosi 50 000 zł. Gala Finałowa, na której zostaną wyłonieni zwycięzcy, odbędzie się 30. października 2018 w Warsaw Spire, w siedzibie The Heart. Partnerem programowym przedsięwzięcia jest Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy oraz szeroka koalicja organizacji społecznych wspierających start-up’y na polskim rynku.

Źródło: Citi Handlowy