PTK Centertel rozstrzygnęła przetarg reklamowy

Główną agencją reklamową odpowiedzialną za kreację marki IDEA będzie nadal agencja GREY, a agencją pomocniczą – DDB Warszawa.

Do przetargu zaproszone zostały w styczniu br. trzy agencje reklamowe: Grey, NOS/BBDO, DDB/CP. W 2004 r. PTK Centertel, operator sieci IDEA korzystał z obsługi reklamowej agencji Grey i Testardo Red Cell.

Domem mediowym obsługującym PTK Centertel jest nadal Initiative Media Polska, a obsługą marki Idea POP zajmuje się nadal agencja Testardo Red Cell.

Idea – łączy Cię z ludźmi

Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. jest operatorem dwóch sieci telefonii komórkowej: cyfrowej IDEI z ponad 7,5 mln użytkowników i analogowej NMT450i (Centertel), z której korzysta kilka tysięcy abonentów. W ogólnopolskiej dwuzakresowej (GSM 900/1800) sieci Idea dostępne są: usługi bezabonamentowa: Idea POP, kompleksowa oferta dla klientów indywidualnych Jedna Idea oraz wyjątkowa oferta dla klientów biznesowych – Nowa Idea dla Firm. W obu sieciach PTK Centertel dostępne jest kilkadziesiąt usług, m.in.: poczta głosowa, transmisja danych i faxów, dostęp do Internetu (WAP, mBox, HotSpoty W-LAN), szybka transmisja danych GPRS, multimedialne serwisy MMS, usługi SMS Premium Rate, usługi mobile-banking, tematyczne serwisy informacyjne, informacje tekstowe SMS, usługi Sieci Inteligentnej, usługi lokalizacyjne (co-gdzie-któredy, Gdziecko, Idea Nawigator, Gdzie Jesteście, Gdzie Oni Są), programy lojalnościowe (Profit, ProPozycja) oraz roaming z ponad 340 operatorami na całym świecie. Oferta sieci Idea dostępna jest w ponad tysiącu punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Udziałowcami PTK Centertel są: Telekomunikacja Polska, posiadająca 66 proc. udziałów oraz France Telecom z 34 proc. udziałów.

Więcej informacji nt. oferty sieci IDEA dostępnych w Internecie http://www.idea.pl oraz pod numerem Informacji Handlowej 0-801 234 567.