Puls Biznesu oraz Media & Marketing Polska w cyfrowym formacie

Puls Biznesu jest drugą na świecie gazetą dostępną w formacie Zinio. Dla naszego dziennika jest to dodatkowy kanał dystrybucji, tym ważniejszy, że lwia część nakładu „Pulsu Biznesu” sprzedawana jest w prenumeracie – mówi Paweł Kubisiak, redaktor naczelny serwisu www.pb.pl. Gazeta w formacie cyfrowym wysyłana jest do subskrybentów już o 6 rano. Dzięki e-Wydaniu będziemy mogli błyskawicznie dotrzeć do czytelników, którym z różnych względów nie mogliśmy dotychczas na bieżąco dostarczać „Pulsu Biznesu”– dodaje Kubisiak. Zdecydowaliśmy się na format Zinio, gdyż ta formuła jest dla czytelników zdecydowanie bardziej atrakcyjna od „tradycyjnego” pdf-a. Zawartość dziennika można sprawdzić dzięki funkcjonalnej wyszukiwarce, a wszystkie numery przechowywane są w cyfrowej bibliotece. Aby zapoznać się z próbnym, bezpłatnym wydaniem lub zamówić prenumeratę wystarczy wejść na serwis www.pb.pl.

Kolejnym, po miesięczniku Press, magazynem poświęconym mediom i reklamie, produkowanym i dystrybuowanym przez NetPress, jest Media & Marketing Polska. Pojedyncze numery zamówić można w kiosku www.netpress.pl, natomiast prenumeratę w serwisie internetowym wydawcy. Przed rozpoczęciem sprzedaży prenumeratorzy wersji papierowej mogli zapoznać się z darmową prenumeratą trzech numerów. Cyfrowe edycje zawierają wszystkie raporty, jakie oferowane są czytelnikom papierowej wersji, a prenumeratorzy otrzymują dodatkowo dostęp do internetowego archiwum.