Push bezpieczeństwa w aplikacji mobilnej Nest Banku

Klienci Nest! mogą już weryfikować pracowników banku za pomocą aplikacji mobilnej. Rozwiązanie ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa klientów oraz ograniczyć próby wyłudzeń i oszustw.

PUSH Bezpieczeństwa – jak to działa?

Push Bezpieczeństwa umożliwia klientom Nest Banku błyskawiczną weryfikację dzwoniącego pracownika banku. Na prośbę klienta, podczas rozmowy telefonicznej, pracownik Nest! może wysłać powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej Nest Banku i potwierdzić tym samym swoją tożsamość.

Działa to w obie strony. Konsultant również może skorzystać z tej funkcji i podczas rozmowy wysłać klientowi powiadomienie PUSH, aby zweryfikować jego tożsamość. Dzięki temu, klient ma możliwość potwierdzenia swoich danych bez ujawniania ich przez telefon. Mobilna weryfikacja w aplikacji jest szybka, wygodna, bezpieczniejsza i bardziej efektywna – zarówno dla klientów, jak i konsultantów. Ogranicza potencjalne zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwa podczas rozmowy.

Weryfikacja pracownika Nest! krok po kroku

Nest Bank stawia na innowacje i bezpieczeństwo klientów. Wprowadzenie powiadomień PUSH jako dodatkowej warstwy weryfikacji to kolejny krok w kierunku zapewnienia najwyższego poziomu ochrony danych, zwłaszcza w obliczu coraz częstszych ataków phishingowych (prób wyłudzenia poufnych informacji). Dzięki temu rozwiązaniu, zarówno klienci, jak i konsultanci infolinii mogą mieć pewność, że rozmawiają z autoryzowanymi osobami.

Źródło: Nest Bank